Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook ik stel me voor... - Piekoo

Hallo, ik ben Piekoo en ook ik stel me voor. Ik stel me zoveel dingen voor. Ik stel me bijvoorbeeld voor dat dit best een leuk en interessant forum is. Maar goed, iets over mezelf dus. Pie zijn de eerste drie voorletters van mijn voornaam (Pieter) en andere drie die van mijn achternaam. Ik ben een dertiger die graag schrijft. Ik heb het al vaak geprobeerd, maar pas sinds begin 2008 heb ik me er serieus op gestort. Het laatste anderhalf jaar heb ik me met name met het fantasy genre bezig gehouden. Best aardig, want een paar korte verhalen zijn (of worden nog) gepubliceerd. Ook met wedstrijden ging het redelijk en pakte ik zelfs een keer de 1ste prijs. Ondanks dat het genre mij heel erg trekt, voelt het af en toe toch als een beperking om alleen daarin te schrijven. Daarom heb ik ook mijn vizier gericht op andere wedstrijden en mezelf nu hier aangemeld. Alles in de hoop een betere schrijver te worden.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bovenstaand bericht is tweeënhalf jaar oud en aangezien ik nu pas mijn vijfde bericht plaats, leek het me wel zo netjes om me even opnieuw voor te stellen. Ik mag nog steeds graag fantasy schrijven, maar ik haal de fantasy tegenwoordig wel graag naar deze wereld. Ook schrijf ik bijna geen korte verhalen meer. Mijn laatste is een inzending voor de Fantasy Strijd Brugge. Niet dat ik korte verhalen niet leuk vind, maar ik wil graag verder. Mijn droom is toch om een boek gepubliceerd te krijgen. Dus ben ik manuscripten voor kinderboeken gaan schrijven. De eerste is echt heel erg slecht en die staat in het schaamhoekje. De tweede heb ik opgestuurd naar diverse uitgevers en Lemniscaat zag er wel iets in. Dus vandaar mijn mooie (vind ik zelf) onderschrift. Dus... Daar ben ik opnieuw. En deze keer ga ik wel echt actief zijn op het forum :)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, nogmaals van harte welkom dan maar en gefeliciteerd met je eersteling! Ga je nog een topic aanmaken in Boekpresentaties?

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk het wel. Maar dan moet ik iets meer te melden hebben dan een kinderboek bij Lemniscaat. Ik heb wel meer info, maar voorlopig schijnt het slimmer te zijn mijn mond nog even te houden.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jammer, ik ben wel benieuwd :) Jaren geleden was ik zelf ook helemaal into de kinder/jeugdboeken, maar ben uiteindelijk overgestapt naar thrillers. Heb ik geen spijt van, maar mijn hart ligt ook nog steeds bij de jeugd. Afijn, ik heb geduld. Ik zie je topic wel verschijnen.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Benieuwd zijn is goed :) Hou dat vast ;) Goeie vraag, Judy. Het was voor mij vroeger de normaalste zaken dat er fantasy elementen in kinderboeken zaten. Pas later, bij de grote mensen, werd het voor mij echt een apart genre. Of het fantasy is? Er zitten fantasy elementen in :) Verder hoop ik dat het humoristisch, spannend en verrassend is, maar dat mogen de lezers straks bepalen.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oja! Dat is ook zo... Jij bent beheerder hier. Betekent dat dan dat ik naar je moet luisteren? Doen wat je zegt. Geen grote mond geven. En nog meer van dat geneuzel? :confused:

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aloha, Pieter! Leuk je hier te treffen. Ieder forum kan wel een Pieter gebruiken : ) #ohwatduurthetnoglangvoordathetfebruariis

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stel je eens voor een manuscript van Piekoo Lemniscaat ging ervoor vond het van topniveau maar thuis, in een hoek staat stoffig en wel een verschrikkelijk boek dat vergeten we maar snel Welkom!