Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik zou me even voorstellen! - Jenny

Hallo! Ik ben Jenny, twaalf jaar en ik wil later schrijver worden, nee: nu al. Ik ben druk bezig met een boek, liefst dagboek-boeken, en zodoende kwam ik hier terecht, en vraag me niet hou! Ik ben (ik ga heus niet elke zin zo beginnen!) erachter gekomen dat ik 'talent' heb toen ik lezen leuk vind, en ik dat na wou doen, en mijn ouders/vrienden zeiden dat het goed was! Nu maak (zie je nou wel dat ik niet elke zin met 'Ik ben ...' laat beginnen?) ik hopelijk van mijn plezier, mijn (hmm.. hoe zou ik het zeggen?) werk!? Groetjes en tot hopelijk gauw, Jenny

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Jenny. Welkom hier en veel plezier met het forum en met schrijven. Je bent er vroeg bij, dus je kunt nog heel wat boeken volschrijven. :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jenny, Er komen hier meer jongeren van jouw leeftijd langs, dus dat komt vast goed. En mensen met talent komen vanzelf boven drijven, dus veel plezier op het forum en tot ziens.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Jenny, Welkom in deze mooie taalwerkplaats! Je weet al goed wat je wilt, merk ik - veel plezier en ik hoop eens iets van je te kunnen lezen. Succes!