Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Anika!

Ik ben Anika (35) en ik ben getrouwd met mijn man René. Schrijven is mijn grootste passie en een geweldige uitlaatklep. Eind 2011 vond ik het tijd worden om een gedeelte van mijn werk voor het grote publiek zichtbaar te maken door een eigen website ‘Over The Borderline’ te beginnen. In mijn teksten staan (heftige) onderwerpen als borderline, depressie, zelfbeschadiging en het verlies van mijn moeder centraal. Ook schrijf ik voor de Nieuwsbrief van Stichting Borderline en heb ik in het verleden bijdragen aan het tijdschrift Mijn Geheim en de website Proud2BMe geleverd. Momenteel ben ik bezig met het schrijven van mijn levensverhaal. Het proces hiervan is ook op mijn website te volgen. Ik hoop ooit mijn manuscript uit te kunnen geven. Tevens ben ik bezig met het opzetten van lezingen over borderline, depressie en zelfbeschadiging om op deze manier taboes en stigma’s over deze onderwerpen enigszins te doorbreken. Verder lees ik heel veel en dan vooral waargebeurde verhalen. Ook ben ik gek op films, documentaires en uit eten gaan. Hartelijke groet, Anika