Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen Stefan Leenaars

Hallo beste schrijvers. Nu ik eindelijk lid ben geworden van dit forum is het natuurlijk ook niet meer dan beschaafd om mij eventjes netjes voor te stellen. Dus bij deze... Hoi allemaal, leuk om jullie te leren kennen. Mijn naam is Stefan en ik ben al een tijdje bezig met schrijven. Kleine dingetjes hier en daar, maar nu ben ik bezig met mijn eerste kinderboek. (jeugdliteratuur 12+) en om het mezelf meteen maar makkelijk te maken ook maar de eerste in een hele serie. Nou goed, ik hou dus wel van een uitdaging... Het is jammer dat ik een ontzettend druk leven heb, en hierdoor vind ik het soms moeilijk om de tijd te vinden om te schrijven. Druk druk druk en andere excuses! Maar dat zal iedereen hier wel kennen. Ik hoop dan ook dat dit forum met jullie verhalen en feedback niet alleen als ontspanning, maar ook als extra motivatie voor mij zal dienen. want boeken schrijven zich natuurlijk niet vanzelf. Tot schrijfs dan maar!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stefan. Probeer maar tijd te maken (ipv te vinden) voor schrijven en dit forum - het is behoorlijk verslavend, moet ik zeggen! Succes.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum :) Een druk leven en toch tijd vrijmaken om jeugdliteratuur te schrijven. Fantastisch toch?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die tijd vind je uiteindelijk vanzelf. De verhalen willen toch geschreven worden. Veel plezier op dit forum

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Damn Stefan, wat grappig om je hier te zien...!! Zo te zien volgen we zo'n beetje hetzelfde pad (theatervormgeving en schrijven voor kinderen). Zie je Barry nog wel eens?! Groetjes en tot ziens op het forum! Janneke ('t Amsterdams, havo hihi)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stefan, Ik ie dat je al aardig wat vrienden gemaakt hebt...goed begin! Veel plezier op de site. Groetjesss

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allen, En in het speciaal blast from the past janneke. hoe is het met jou! Leuke website, en ja ik voel een connectie.. Barry zie ik nog wel eens.. Ik stuur je wel even een uitgebreid mailtje morgen, kunnen we even bijbeppen. En voor Andreaclimbing. Ik maak op dit moment heel veel voor verschillende producties. afgelopen seizoen heb ik exclusief voor Les Miserables gewerkt. nu ga ik waarschijnlijk wat voor 'Don Quichotte in Holland' doen en ik ben druk bezig met mijn eigen collectie aan het maken voor 2010.