Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Micons komt erbij

Wat is een vlotte pen? Ik vind schrijven, met name over voorvallen die me verrast hebben, leuk. Mijn lief zegt altijd: "Als ik je stukjes lees, wil ik altijd méér van je lezen". Misschien zegt dit in een notedop waarom ik me aan jullie wil voorstellen op deze site. Hoewel ik besef dat ik het groene boekje snel moet aanschaffen. Of natuurlijk de rode kringeltjes onder de woorden serieuzer nemen. Note(n)dop? Het liefst zou ik willen verdwijnen in het schrijven van een roman, waarin alle personages psychologisch ingewikkeld in elkaar zitten en die in moeizame verhoudingen tot elkaar staan, met allerlei spannende verwikkelingen tot gevolg. Maar hoe begin je, hoe doe je research, hoe bouw je op? De pen is er wellicht, maar die kaders. Heb ik ze nodig, en zo ja welke? Ik ga onderzoeken of de te verwerven gereedschappen mijn plezier in schrijven vergroten. Ik wil genieten van het proces. Het gevoel van voldoening, de frustratie als ik er niet uit kom. En wie weet laat ik het eens aan een uitgever lezen.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Micons. Je vindt hier ongetwijfeld de nodige informatie en feedback om je ambitie vorm te geven!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Micons , klinkt goed en enthousiast. ook ik ben nieuw en vraag me af of al die regeltjes en voorwaarden geen belemmering zijn voor originaliteit , of juist een prettige toevoeging . waarschijnlijk vinden we die weetjes op deze site , sukses . Mira de Q.