Lid sinds

5 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Rik Bastiaansen

Hi allen! Gezien ik hier nieuw ben zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Rik en ben woonachtig in Breda. Ik ben als schrijver voornamelijk hobbyist en zelf vooral fan van, zoals sommigen het zo treffend noemen, ZKV'tjes, ookwel zeer korte verhalen genoemd. Mijn droom is het uitbrengen van een bundel van deze verhaaltjes, variërend van 300 tot 2000 woorden. De stukken die ik hier zal plaatsen onder "proeflezen" zullen voornamelijk verhalen zijn die ik ooit een plaats wil geven in deze bundel. Vragen? Stel ze gerust!

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Rik, welkom in onze kring. 2000 woorden is niet echt een zeer kort verhaal. Gewoon een kort verhaal.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom plaatsgenoot. De wekelijkse schrijfopdracht op deze site is ook vaak beperkt tot 300/350 woorden. Wellicht zien we je daar.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Vind je het woord 'woonachtig' eigenlijk niet vreemd? Waarom zou je niet gewoon zeggen: ik woon in Breda? Voor mijn gevoel is woonachtig ambtenarentaal, het soort semi-plechtige taal dat een politieagent in een proces-verbaal gebruikt. Ja, je hebt je aangemeld bij een schrijfsite. Deal with it :)