Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Boyd stelt zich voor

Beste schrijvenonline-bezoekers, Ik zag deze voorstel-sectie en dacht laat ik mezelf ook voorstellen. Jullie hebben al een stuk van me kunnen lezen op deze site (schijtcolumn) maar ik ben niet van plan het daarbij te laten, daarom lijkt het me gepast mezelf voor te stellen. Ik ben Boyd, 23 jaar en schrijf zolang als ik me kan heugen gedichten en songteksten. Sinds een jaar of vijf schrijf ik ook columns, die gaan met name over maatschappij en politiek. Daar ben ik sinds mijn 17de zeer geinteresseerd in geraakt. Die verzamel ik samen met onderzoeksartikelen op mijn website www.smerigspel.nl Sinds kort ben ik ook begonnen met proza en soms het tekenen van een cartoon. Twee weken geleden heb ik voor het eerst(zeer kort) opgetreden op de Heerlense Lente met een gedicht, en dat smaakte zeker naar meer. Daarom wil ik graag wat feedback op mijn werk, en ik hoop dit hier te krijgen. Jullie zullen dus vrij frequent onderwerpen van mij voorbij zien komen, ik hoop dat jullie dit even leuk vinden als ik! Groetjes, Boyd

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje! De naam slaat eigenlijk op de politiek: een groot smerig spel. Dat sloeg echter niet heel erg aan (een site die alleen over politiek gaat), dus is het nu een verzameling voor mijn werk

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Boyd! Heerlense lente... is dat, zoals de naam doet vermoeden, in Heerlen in het zuiden des lands? Dan moet ik dat festijn volkomen gemist hebben...