Lid sinds

5 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Fluisterwoorden

Fluisterwoorden, ik dus. Ooit is deze naam begonnen als schuilnaam, maar het is nu steeds meer een naam geworden die verteld wat ik wil vertellen in mijn verhalen. Lees tussen de woorden door. Luister vooral tussen de woorden door. Luister naar wat ik niet hardop durf te zeggen. Mijn verhalen maar vaak ook mijn gedichten zijn kwetsbaar. De woorden luisterden naar me in een tijd dat de mensen dat niet meer deden. Op dit forum wil ik dat vooral ook leren hoe ik die kwetbaarheid om kan zetten in iets tastbaars. Ik schrijf nu vooral poezie, en wil daar ook zeker mee door, maar wil ook verder. Mensen hebben me al meermaals verteld dat ik er iets mee wil gaan doen en ik hoop hier tips, adviezen en raad te lezen / leren waar ik iets mee kan. En wat vertel ik dan over mezelf. Ik ben een twintig jarige student die struikelt over het leven. Dat ik onhandig ben is zeker een geval, want dit stuk tekst heb ik al twee keer mogen typen, omdat ik de pagina wegklikte. Gelukkig verzamel ik pleisters om over alle blauwe plekken heen te plakken, en vertel ik iedereen nutteloze feitjes over mijn leven. Veel meer heb ik niet te vertellen, en voor vragen sta ik altijd open. doei!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Fluisterwoorden, echt mooi en nieuwsgierigheid wekkende naam. Ik ging er op af. Welkom van mij. :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Even zeuren: die verteld - die vertelt vertellen vervangen door zeggen? poezie - poëzie en wil daar zeker mee doorgaan, (anders twee keer ook in de zin) Mensen hebben me meermaals verteld dat ik er iets mee moest doen twintigjarige is zeker het geval Dat je de pagina per ongeluk wegklikt, komt me heel bekend voor. Welkom in ons midden.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker