Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

hallo schrijvers online - Mira de Qui

goeiemorgen lezers, eindelijk de stap genomen mijn kladjes te verzamelen en een online schrijfclub te vinden. het is immers leuker mijn schrijfsels te delen met anderen en van de hopelijk vele kritieken van hen te leren. mijn doel is de schrijfkwaliteit te verbeteren en de inhoud van mijn verhalen te verfijnen. mira de quimera

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site! :music: Kritiek mag je het niet noemen heb ik geleerd op school :P Noem het feedback, dat is opbouwende kritiek waarbij je ook laat weten wat er goed is anders motiveerd het niet ;) Ik ben ook wel erg benieuwd wat je schrijft en hoe je schrijft, ik ben ook nieuw hier en heb al ontzettend veel geleerd van de andere leden :)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mira! :) Het is een leerzame site, je bent op de juiste plek. Mooie naam inderdaad! Van Portugese of Spaanse origine?

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mira! Mooie naam inderdaad. Welkom hier op deze site en geniet ervan. Succes verzekerd!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Mira - en als je zelf iets zinnigs kan zeggen over onze schrijfsels, dan is dat ook goed uiteraard! Lang leve de uitwisseling van ideeen...

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mira :) Wat een mooie naam heb je Wat voor genre(s) schrijf je?
dat moet ik nog ontdekken Dries , waarschijnlijk het korte verhaal , poëzie en gedichten . Soms demoedig , soms lachwekkend . Ik denk erover de cursus 'ontdek je talent en stijl' binnenkort te gaan volgen. groetjes Mira de Q.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site! :music: Kritiek mag je het niet noemen heb ik geleerd op school :P Noem het feedback, dat is opbouwende kritiek waarbij je ook laat weten wat er goed is anders motiveerd het niet ;) Ik ben ook wel erg benieuwd wat je schrijft en hoe je schrijft, ik ben ook nieuw hier en heb al ontzettend veel geleerd van de andere leden :)
Ok Daniëlle , we zeggen nu dus Feedback , wel zo positief. Bij proeflezen staat een deel uit één van mijn schrijfsels , kijk maar eens en graag wat feedback. groetjes Mira de Q.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mira! :) Het is een leerzame site, je bent op de juiste plek. Mooie naam inderdaad! Van Portugese of Spaanse origine?
ha Dargor, Mijn naam is Spaans en jouw naam lijkt mij ook bizonder. De site ben ik nog aan het ontdekken hoor en hoop dat het ook mijn juiste plek wordt. groetjes , Mira de Q.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Mira - en als je zelf iets zinnigs kan zeggen over onze schrijfsels, dan is dat ook goed uiteraard! Lang leve de uitwisseling van ideeen...
Hoi Jocoja , Natuurlijk wil ik anderen feedback geven , maar ik weet nog niet veel van stijl en genres helaas. Nu nog druk bezig met het lezen van ingezonden werk van anderen , om me te oriënteren. Uitwisseling van ideeën is altijd prettig , mits die ideeën en feedback een waardevolle toevoeging zijn , toch ? Onlangs mijn eerste stukje voor proeflezen ingestuurd. Tot schrijvens , Mira de Q.