Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn naam is Thomas

En ik ben te vinden onder de naam truffelkaas. Waarom? Omdat ik dat lekker vind. Ik ben een man van 25 jaar oud en ik ben student. Ik heb eigenlijk net pas ontdekt dat ik het best leuk vind om verhaaltjes te schrijven en haal mijn inspiratie uit kleine dingen die ik zelf mee maak of dingen die andere mensen mij vertellen. Ik heb inmiddels mijn eerste stukje in proeflezen geplaatst en ik zou het zeer op prijs stellen als jullie daar even naar willen kijken. Ik hoop op een leuke tijd hier en ik hoop dat ik mij kan ontwikkelen tot een betere schrijver.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Thomas. Niets zo leuk als ontdekken dat er verhalen zitten in zelfs de allerkleinste dingen. Veel succes!

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, "Truffelkaas" en welkom! Nooit geproefd, maar ik ben wel verzot op champignons, dus als truffels net zo smaken zal het wel erg smakelijk zijn in combinatie met kaas. Ga je ook meedoen met de wekelijkse schrijfopdrachten? Ik raad het je aan. Vol afwisseling, goede training en feedback in een ontspannen sfeer. Daar word je een beter schrijver van, gegarandeerd.