Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal, ik ben Liora!

Haii! Ik ben Liora, ik ben 16 jaar en ik ben dol op lezen, reizen, zwemmen en gewoon spelletjes doen met mijn familie. Zoals aan mijn leeftijd te zien is ga ik nog naar school (4havo). Wanneer ik mijn school heb afgerond wil ik graag iets met kleine kinderen gaan doen of met oudere mensen. Schrijven is al een tijdje mijn hobby, eigenlijk sinds een paar maanden. Maar ik vond het als kind al leuk. Ik speelde vaak hele verhalen na met mijn speelgoed, hoewel ik ze toen nog niet opschreef. Sinds een paar maanden ben ik begonnen met een verhaallijn, en ik hoop hiermee verder te kunnen gaan. Ik vind het heel leuk om verhaallijnen te bedenken en te fantaseren over een verhaal wat erbij past. Ik houd persoonlijk biet echt vast aan een bepaalde genre, maar ik denk dat mijn verhalen vooral historische romans/avonturen zijn, of fantasy. Ik wil het niet te lang maken, dus ik zal het hier maar bij afsluiten. Succes met schrijven iedereen! :)

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Liora, Hartelijk welkom op het forum. Je bent pas 16 maar je hebt al veel te vertellen. Je belangstelling voor het schrijven van historische romans spreekt mij erg aan, want dat doe ik ook. Schrijf ze. We kijken uit naar je bijdragen. PeterFD

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Peter. En leuk dat je ook van de historische romans bent trouwens! Ik weet niet of je dit bericht nog zal lezen, maar welke tijd vind je het interessantst voor een verhaal? Ik zelf heb vooral de voorkeur voor jaartallen tussen de 1800-1940, maar de middeleeuwen vind ik ook erg interessant.