Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Sam

Vlak na het aanmelden ben ik onmiddellijk gesneld naar de schrijfdokter om hulp vragen voor mijn boek, maar ik ben net tot het besef gekomen dat het wellicht helpt om mijzelf eerst voor te stellen :) Ik ben Sam, een part-time student computerwetenschappen, die met een beetje vertraging zijn diploma hoopt te behalen. Ik ben ontzettend geïnteresseerd in artificiële intelligentie en de werking van de geest, wat ook het onderwerp van mijn (mogelijk) boek zou zijn. Ik heb een grote passie (geobsedeerd, misschien?) voor de kunst van het programmeren en het samenstellen van zulke programma's in hun zuiverste vorm. Ik spendeer aanzienlijke tijd aan het ontwikkelen van zulke programma's en hoop ooit, in een verre toekomst en als het wat meezit, zelf iets op de markt te brengen. Verder speel ik zo nu en dan piano, en heb ik een hele tijd martial arts beoefend (wat ik mij telkens voorneem om opnieuw te doen, maar nooit toe geraak). Dat is zowat het voornaamste, denk ik. Ik hoop op dit forum tips en hulp te vinden om dat boek realiteit te maken, al begrijp ik zelf maar al te goed dat helemaal niet eenvoudig is en veel werk vergt.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker