Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn naam is Jayjay!

Goedemiddag, Om één of andere miraculeuse reden voel ik bij elke letter die ik typ een soort druk. Haha. Nou ik ben Jayjay, en ik ben zeer blij dat ik nu eindelijk kan deelnemen aan een community die mij verder zou kunnen helpen. Ik ben onlangs 26 jaar geworden, schrijven leek mij toen ik jonger was echt super saai, maar daar ben ik keihard van teruggekomen toen ik, in eerste instantie gewoon een notitie, verhaal begon te schrijven over mijn relatie met een Jongen die aan ASPSL (sociopathie). Vanwege de, toch vrij intense inhoud van mijn nog niet volledig afgewerkte 'ebook' kreeg ik veel positieve feedback, inderdaad van bekenden. Niet van profs. Ik zal even proberen niet te veel off topic te gaan hier. Wel zo netjes om dit subforum even te gebruiken. Even rondsnuffelen en kijken of ik wat heb aan alle topics en subfora die hier zijn te vinden. Er zijn duizend vragen die ik heb maar ik houd het on - topic, althans. Ik doe een poging. Fijne zondag! En jullie zullen meer van mij lezen hier, ik ben serieus bezig met dit boek. Zonder enige ervaring. Vandaar mijn aanmelding en interesse. Groetjes, Jayjay

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jayjay, welkom. Mooi dat je een duidelijke aanleiding voor het schrijven van een boek hebt door persoonlijke betrokkenheid bij iemands leven. Wil je het schrijven voor jezelf en voor die jongen, en voor een kleine kring van betrokkenen, of wil je sociopathie bekendheid geven (e-book)? Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en hoop gauw een bijdrage van je te lezen.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jayjay. Je wilt een heel boek schrijven zonder enige ervaring op dit gebied, dan kunnen we elkaar een hand geven. Ik ben er intussen wel achter dat dit echt niet gemakkelijk is. Het was beter geweest als ik de afgelopen jaren (decennia...) eerst wat kleinere schrijfsels gedaan zou hebben. Peter stelt hierboven meteen al een hele goede, fundamentale vraag. Het antwoord daarop zal van grote invloed zijn op je boek. Succes!