Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn naam is Carolien

Hallo allemaal, mijn naam is Carolien. Ik kom uit het Zuid Oosten en werk in een groot ziekenhuis. Al mijn hele leven lees ik graag. Meestal Thrillers en waargebeurde verhalen. Een goed verhaal komt tot leven in je gedachten, je ziet het als het ware voor je ogen gebeuren. Of dat nu Agatha Christie is of Tolkien. Wanneer je het blijft lezen en het boek niet kan neerleggen is het genieten. Sinds kort ben ik bezig met het schrijven van verhalen voor kinderen. Ik vind het heel erg leuk om er mijn fantasie en verbeeldingskracht op los te laten. Humor en niet alledaagse zaken daarbij verwerken is daarnaast ook wel belangrijk. Een verhaal moet ook wel een beetje spannend zijn. Ook probeer ik grappige situaties die ik heb meegemaakt in mijn verhalen te verwerken. Kortom, ik ben enthousiast en hoop van jullie tips te leren, altijd welkom!

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Carolien (MissMarple) Schrijven voor kinderen schijnt het moeilijkste te zijn. Heel veel succes. Ik zal je onderwerpen graag volgen. PeterFD

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Peter en Martijn. Het leuke is dat ik wel proefpersonen ken die mijn verhalen kunnen 'testen'. Heb contacten op een basisschool omdat ik daar vrijwilligers werk heb gedaan. En vrienden van me hebben een zoon. Ik schrijf op dit moment een boek voor leesniveau A (tussen de 6 en 9 jaar).