Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Fimke stelt zich voor

Oke, dan, vrouw, 46, 3 kinderen, 5 katten en een hond. genre: verhalen en gedichten. Natuurlijk schreef ik vroeger de mooiste opstellen, en natuurlijk lees ik graag een boek. Maar pas sinds kort ben ik het schrijven weer opnieuw gaan ontdekken, en dan momenteel gedichten, althans, wat er voor door moet gaan, dingetjes noemde ik ze eerst. Leuk om te doen, steeds leuker om te doen, en wat ook leuk is dat ze blijkbaar ook nog leuk gevonden worden. (of zouden ze gewoon niet durven zeggen dat het bagger is?) In elk geval vond ik deze site, heb er al wat rondgesnuffeld, ook om tips om dingen te verbeteren, schrijfstijl, opbouw en zomeer, vandaag me dan maar aangemeld, ingelogd, en hoop ik hier veel te vinden, te leren en te lezen. Fimke

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Fimke! Je zult vast iets hebben aan deze prachtige site. En inderdaad: familie of bekenden vinden al gauw iets 'mooi'. Hier krijg je objectievere feedback. Succes!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Fimke. We hebben al wat gebabbeld, maar nou is het echt officieel! Veel plezier hier en dat het je mag helpen bij het schrijven. :)