Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn naam is Roos!

Hi allemaal, Mijn naam is Roos. Ik ben nieuw op dit forum en ik zal me daarom even voorstellen. Van jongs af aan ben ik al aan het schrijven. Schrijven is altijd een passie van mij geweest. Op dit moment ben ik 24 jaar en ik heb pas mijn eigen boek uitgegeven in eigen beheer. Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling om er een boek van te maken. Dat ik mijn boek toch heb laten uitgeven, kwam door het nichtje van mijn huidige vriend. Zij was zo enthousiast en moedigde mij aan om er iets mee te doen. Het uitgeven van mijn boek heb ik beleefd als een enorm avontuur. Het heeft me zeker veel gebracht. Zo mag ik binnenkort de wekelijkse column schrijven voor de krant bij ons in de buurt. Toch kan ik nog veel leren wat schrijven betreft en ik ben benieuwd naar andere verhalen (van schrijvers), vandaar dat ik me op dit forum heb aangemeld. Groetjes, Roos

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo. Leuk, ben benieuwd. Ik kan je zeggen ik ben ook nog maar recent lid en heb er in tussen tijd al veel aan gehad. Veel feedback, tips die je het juiste spoor doet bewandelen.