Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Shadowling

Ik ben het gewoon vergeten... Het is dat ik opeens 'Beter laat dan nooit... Anoekplant' zag staan, anders was het besef helemaal niet tot me doorgedrongen. Dus dan maar even voorstellen. Jullie hebben me vast al eens ergens zien staan met mijn reacties. Ik ben Sebastièn, ik woon in Almere en ik ben dertien. Schrijven doe ik eigenlijk al erg lang. Mijn familie is erg creatief. Mijn opa is schilder geweest, mijn vader is muzikant, een oom is dichter, een tante is danseres - kortom, het vakje 'schrijver' was nog niet aangevinkt. Ik schrijf veel. Mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar fantasy, dan wel niet high fantasy. Ik ben erg fel in mijn visies en ik heb zo mijn standpunten die niet willen veranderen. Zo ben ik van mening dat de meeste fantasy eigenlijk door Tolkien beperkt is (geen kwaad woord over Tolkien, hij is een machtig man binnen dit genre), en dat er maar weinig van dit genre echt origineel en goed blijven. Het neigt vaak (te veel) naar al verzonnen verhalen. Datzelfde geldt voor Spanning, ook altijd hetzelfde. Maar goed, dat voor een andere keer... Vanaf mijn elfde ben ik bezig met 'De Gekozen Weg'. Je zult misschien wel regelmatig een fragmentje ervan terugzien, ik zal jullie er nu niet verder over lastig vallen. Erg leuke site, overigens. Ik kijk er meer dan eens per dag op en ik vind sommige dingen die mensen hier plaatsen echt erg professioneel overkomen. Alsof ik hier met echte schrijvers te maken heb. Natuurlijk zijn we allemaal echte schrijvers... maar je snapt wel wat ik bedoel. :P Groeten, Shadowling

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beter laat dan etc... En ook beter laat dan etc... welkom! En grappig, ik had je (door je reacties) veel ouder geschat.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Shadowling! Veel plezier hier. En ja, er is veel deskundigheid hier, dat vind ik ook! :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Shadowling! Net als Ing, had ook ik je ouder ingeschat :ninja:. Dat is dus een compliment voor de manier waarop je schrijft. Ga vooral door, zou ik zeggen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Shadowling! Welkom! Veel plezier, en een tip: Als je écht goed wilt kunnen schrijven, moet je vooral hier rond blijven hangen ;)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Shadowling, van harte welkom op de site! Ik heb je inderdaad al eens eerder rond zien zwerven, hier over de binnenplaats. Enne...er bevinden zich ook wel een aantal 'echte' schrijvers onder ons hoor! Dus die kwaliteit komt ergens vandaan. Veel plezier op de site en veel succes met het voltooien van je verhaal. Groetjessss

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, Shadowling, wel een beetje vreemd om je nu nog te verwelkomen, want je bent al zo'n vaste klant hier, maar ik doe het graag: WELKOM!! :D