Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beter laat dan nooit....AnoukPlant

Ik ben Anouk Plantinga. Ik ben 40, woon in de Achterhoek met partner en zoon van bijna 6. Ik doe allang mee, maar ontdekte pas dit topic. Tja, wat wil je met zo'n uitgebreid forum met zoveel onderwerpen... Mijn leven is een aaneenschakeling van allerlei opleidingen, interesses en bezigheden, maar nu lijkt het steeds meer lijn te gaan krijgen. Een grote pijler is schrijven. Ik schrijf al jaren en ben sinds 2,5 jaar serieus met boeken schrijven bezig. Meerdere boeken tegelijk, ik kan me niet goed bij 1 ding houden.. Een roman, een boek over specifieke bevallingen, inmiddels ook een uitgebreider boek over bevallingen en zwangerschap en een geinspireerd boek, meer esoterisch. Ik bekijk ook regelmatig teksten van anderen; boeken, sollicitatiebrieven, teksten voor websites etc. Het lijkt soms of taalfouten (d's, t's enz.) oplichten in een tekst, ik pik ze er zo uit. Als ik terugkijk op mijn leven, dan zie ik mijn liefde voor taal al in mijn vroege jeugd. Op mijn rapporten van de lagere school kom ik het al tegen. Ik heb me alleen nooit gerealiseerd dat ik er iets mee kon doen. Ik begin daar nu mijn weg in te vinden, eindelijk. Verder geef ik cursussen op het gebied van zelfontplooiing, heb daar ook een praktijk in en geef ook les op een sportschool. Als ik alle tijd van de wereld had, zou ik ook nog veel tekenen en schilderen. Graag zou ik ook meer reizen, vooral naar andere culturen om daar informatie te vinden over de cultuur, oude gebruiken en hoe ze dingen daar doen. Daar haal ik veel inspiratie uit, net als innerlijke wijsheid en intuitie. Inmiddels ben ik al maanden in de weer met een manuscript. Het wordt wel positief ontvangen, maar het boek is zo specifiek, dat het lastig is....we zullen zien. Ik beleef veel plezier aan dit forum, heb er ook veel aan en het is gewoon fijn om anderen te onmoeten in deze schrijfwereld.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom bij de club Anouk! Dat je hier geinspireerd moge raken (net als ik en velen) Groetjesss

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Anouk! Heb je "iets" specifieks met bevallingen?
Dank voor jullie welkom! En Ing, ja, ik heb daar iets mee. In de eerste plaats zelf bevallen, op een speciale manier waarover ik schrijf, de 'lotusbevalling' en vanuit het onderzoek voor dat boek ben ik vanzelf met een uitgebreider boek begonnen, ik kwam zoveel dingen tegen, prachtige en krommentenende en meer dan zat info voor een mooi boek.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Anouk, Welkom! Als ik jouw verhaal lees moet ik denken aan mensen die ik ken, die helemaal in jouw stijl denken en doen. Esoterisch boek heb je geschreven? Als je met een manu zit, zou ik die eens opsturen naar Luud Berings. Hij heeft samen met zijn vrouw Pauline de Vos een uitgeverij, kijk maar eens op http://doussac.com . Niet alleen voor de uitgeverij, maar zij geven ook cursussen en zo, net als jij. Succes met schrijven!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk om dan ook iemands eigen verhaal te lezen :) Bedankt voor al je leerzame feedback, het is kort maar krachtig en streng maar rechtvaardig :)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank allemaal, voor jullie reacties. Pien Ling, ik ga zeker een kijkje nemen. Danielle, dank voor je woorden. Ik vind het heel leuk om te doen, om op een inderdaad kort maar krachtige manier dingen aan te geven over teksten, daar zou ik eigenlijk wel meer mee willen. Ik hoop alleen dat ik niet te streng ben....? :confused: