Lid sinds

7 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De naam achter de d.

Goedemorgen, Aangezien ik wat meer tijd vrij heb (gemaakt) om te schrijven en hier wat vaker mijn gezicht laat zien, misschien wel zo netjes om me even voor te stellen. De meeste vrije tijd besteed ik aan toneel, maar mooi geschreven tekst blijft een grote aantrekkingskracht houden. Verwacht van mij niet heel bloemig taalgebruik. Helder en beeldend, dat hoop ik vooral te zijn. Zelf vind ik dat in korte verhalen ook het lekkerst lezen. En prachtige, jaloersmakende beeldspraken, daar geniet ik erg van. Er zijn, niet zo heel lang geleden een kort verhaal en een column van mij gepubliceerd in de Zij aan Zij. Geen hoogstaande literatuur, maar toch hartstikke leuk. Erg leuk om hier op diverse thema's zulke verschillende uitwerkingen te lezen. Erg inspirerend. En zo fijn om echte, kritische feedback te krijgen. Inspirerende groet, Danielle

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom. Aan kritische feedback heb je wat. Aan wat leuk heb je niets.

Lid sinds

7 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja: dank. Het woord "hoogdravend" in mijn tekst, moest natuurlijk zijn "hoogstaand". Anders is het net alsof ik iets tegen dieper gaande literatuur heb. Integendeel, ik houd er van. Ben er alleen zelf (nog) niet erg sterk in.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom DanielleL Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt door je interesse voor literatuur, het woord bloemig taalgebruik. De keren dat ik op school literatuur moest lezen vond ik dat gekunsteld, zinnen vol overbodige woorden, verzonnen dramatiek, zoekplaatjes met door de leraar ontdekte verborgen betekenissen over zielige figuren. Toen is geen liefhebber van literatuur geboren. Nu ik mij op de dromerige weg van het schrijven van romans heb begeven hoop ik op het forum toch wat meer over die topklasse te weten te komen van binnenuit. Misschien leid jij de weg als ik je volg. Helder en beeldend lijkt mij een prima begin, dat streef ik ook na.