Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Seilenn@ - Seilenna

Hallo, ik ben seilenna en dol op alles wat met schrijven te maken heeft. Al in mn vroege jeugd maakte ik gedichtjes, het liefst met tekeningen erbij. Dit maakte het voor mij compleet. Dit ben ik jaren blijven doen. lezen was en is een grote hobbie van me. Toen ik 2 dochters kreeg kon ik mn lol op:) Bedtime en voorlezen maar. Al zeer vroeg konden mn beide dochters lezen, 4 jaar waren ze. Dus waren de leesboeken niet meer aan te slepen. Weg was het voorlezen voor mam, want dit vonden ze zelft TE spannend om te doen. Toen ben ik verhalen gaan verzinnen voor ze, gebaseerd op wat ik met ze meemaakte maar ook puur uit fantasie. Dit heb ik uitgewerkt en mn verhaaltjes voorgelezen bij groep 1 en 2 van de basisschool waar mn kinderen op zaten. Louter om te kijken wat er voor reacties van die kleuters op kwamen. Dit was enorm leuk. Jaren niets meer met schrijven gedaan, maar nu mn dochters volwassen meiden zijn heb ik tijd om me eens écht te gaan verdiepen in het schrijverswereldje, Vandaar dat ik me aangemeld heb hier, ziet er fantastisch uit deze site! Mn complimenten. Groetjes Seilenn@