Hoi Rolanda,
Allereerst: welkom! :)
Bij het pluslidmaatschap hoort geen schrijfcursus, daarvoor moet je bij de Online Academie zijn. Je krijgt wel korting op schrijfcursussen van de Online Academie als Pluslid en als Pluslid heb je toegang tot extra schrijfoefeningen.
Ik heb me een tijdje terug aangemeld als Pluslid en dat werd vanzelf geactiveerd. Als je ingelogd bent zie je rechts op je scherm een veld met je gebruikersnaam en een aantal opties, zoals "mijn account", "gevolgde onderwerpen" enz. Als je Pluslid bent staat er o.a. bij "Mijn Plus" en "Mijn blog". Maar ik wacht nog steeds op de acceptgiro om te betalen... (nu woon ik in Spanje, misschien ligt het daaraan).
rolanda, je stelt je voor, maar vraagt direct wat er met je bestelling is gebeurd. Dat lijkt me geen praktische combinatie. Bovendien stel je die vraag nu aan de 5000 leden van deze site, terwijl je die natuurlijk het beste aan de beheerders kunt stellen.
Op de bedankpagina die je te zien krijgt na het aanmelden bij SO Plus staat duidelijk dat het tot 5 werkdagen kan duren voor je lidmaatschap geactiveerd wordt. Je hebt je vrijdag aangemeld, dus normaal gesproken duurt het nog even.
Ondanks dat zal ik kijken of ik het vandaag voor je kan regelen.
Overigens is Plus inderdaad wat anders dan Academie. Plus biedt naast de meer dan honderd artikelen, blogs, tips en andere extra's wel tientallen schrijfoefeningen, maar daar krijg je geen feedback op (dat is niet te doen voor 7,50 / 9,95 per jaar). Bij Academie kun je online cursussen volgen waarbij je uitgebreide feedback krijgt en veel dieper op de stof ingaat:
http://www.schrijvenonline.org/academie
Hoi Rolanda, Allereerst:
rolanda, je stelt je voor,
Oh Andrea, bedankt voor je
Graag gedaan
Hoi Rolanda. K ben geen
verwijderd
verwijderd
verwijderd
verwijderd
(Geen onderwerp)
dat is pas een ghostwriter