Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Poppe Dijn is nu ook lid

Hallo allemaal, Al een tijd weet ik van het bestaan van deze website, maar tot nu toe las ik alleen maar mee. Nu is het toch tijd om actief mee te gaan doen. Ik vind het namelijk geweldig om te schrijven, maar er komt bijzonder weinig uit mijn vingers. Je kan wel zeggen dat ik last heb van schrijfangst. Het is nooit goed genoeg, ik stop na tien minuten al omdat ik het te slecht voor woorden vind wat ik heb geproduceerd. Ik ben eigenlijk tijdens het schrijven al aan het corrigeren Dit is heel frustererend :angry: Voor mijn werk ben ik nu een cursus aan het volgen en daar komt dit probleem ook aan de orde. In ieder geval lukt het mij nu om zonder nadenken, met verstand op nul te schrijven en dat is al een hele stap :D Ik heb trouwens wel voor de lokale krant geschreven. Eén keer in de vier weken leverde ik een stuk aan. Maar dat schrijven ervan gaf al zoveel stress dat ik alleen maar opluchting voelde toen het contract voorbij was :nod: Dus ik ga nu gebruik maken van de tips op de website en wie weet durf ik hier wel eens wat te posten!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met zo'n naam (Poppe Dijn) heb je een enorm voordeel vergeleken met andere schrijvers... Had ik maar zo'n naam, dan was ik al beroemd geweest... Welkom!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Schroom niet om stukjes te plaatsen; want hoe wil je jezelf anders verbeteren als je bang bent voor de reacties? Ik weet dat het eng is maar je zult jezelf en je talenten een groot plezier doen met deze (enigzins) kwetsbare opstelling. De meesten hier zullen je met opbouwende kritiek om de oren slaan, indien nodig. Doen hoor!!! Groetjesss

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle welkomstberichten :) Ik ben nu al vijf minuten bezig om hier een normale reactie te schrijven, dat is al een grote drempel :angry: Heb al drie keer gewist, omdat ik het niet goed genoeg vond. Dus ik hoop voor mezelf van harte dat ik hier ooit eens wat durf te plaatsen *zucht* Misschien heeft iemand nog tips voor mij? Of is het: gewoon doen :!:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Poppe Dijn, Ik vrees dat ik je niet kan helpen, maar ik wil je wel vertellen dat je niet de enige bent met schrijfangst en die steeds maar haar reactie wist omdat ze het niet goed genoeg vind. En ik vind het heel knap van je dat je met verstand op nul kan schrijven.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben Four Seasons :) Ik vind het namelijk voor mezelf een nogal overdreven probleem! Maar goed, hoe meer ik hier ga posten, hoe beter. Dus op naar mijn eerste proefleesverhaal 8)

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Poppe, zet hem op. Vooral plezier beleven aan het schrijven. Dan kom je in de flow en gaat het goed. En alles wat je opschrijft mag bagger zijn. Later ga je toch weer herschrijven herschrijven en nog eens herschrijven, toch? Behalve hier op het forum natuurlijk, want dan word je wel meteen gelezen. maar als je voor jezelf schrijft, gewoon gaan met die banaan.