Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even Voorstellen: Jenailik (Kilian)

Hallo, Mijn gebruikersnaam is jenailik, maar mijn echte voornaam is Kilian. Ik ben 15 jaren jong en zit nog op school (4VWO). Ik hou van muziek maken (gitaar/keyboard) en luisteren, gamen (Playstation 3), films kijken, dingen met vrienden doen en natuurlijk van schrijven. Ik schrijf denk ik al een aantal jaren en toen ik heel klein was, schreef ik altijd verhalen op van die gekleurde papiertjes om vervolgens aan mijn vader of moeder voor te lezen. Ik heb al een paar kleine 'projectjes' gehad, maar die hebben geen goede afloop gehad, omdat ik gewoon begon met schrijven en niet eerst nadacht over de personages, het einde en andere zaken. Nu ben ik er serieuzer mee bezig en voor mijn eerste boek heb ik al een overzicht van wat er in het gehele boek ongeveer gaat gebeuren, heb ik de personages uitgewerkt en heb ik nog heel veel andere dingen in mijn hoofd (eigenlijk in een notitieboekje :P). Nu ben ik dus eigenlijk klaar om echt te beginnen aan het manuscript. Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar ik heb nooit zo actief meegepost. Dat gaat veranderen en nu ben ik van plan anderen te helpen (door bijvoorbeeld proeflezen) en gewoon gezellig met anderen te praten over het schrijven. Dat was het wel zo'n beetje en als jullie meer willen weten, moeten jullie het maar vragen :)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooie naam... Als ik het zo lees ben je heel constructief bezig en heb je ook goed nagedacht over je plan van aanpak. Veel succes met de uitwerking!