Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Vita

Hallo mede-schrijvers en –schrijfsters, Ook ik zal mij even voorstellen. Op deze site heet ik Vita. Na mijn hele leven vooral een lezer te zijn geweest ben ik sinds anderhalf jaar aan het schrijven geslagen. Eigenlijk ben ik begonnen met een cursus creatief schrijven om mijn toen 11 jarige dochter te helpen. Zij schrijft al sinds ze een pen kan vasthouden maar er waren voor haar geen cursussen of zelfs maar leesbare boeken om de schrijftechniek te verbeteren. Dinsdagsavonds ging ik naar de cursus en woensdagmiddag herhaalde ik de door mij geleerde stof en zag dat zij het opzoog als een cactus in de woestijn. Tot mijn verbazing merkte ik dat ik het schrijven steeds leuker ging vinden en dat de kennis van het schrijven mijn leesgenot nog verhoogde. Nu is mijn tweede cursus net afgelopen en wachten we op de start van de derde. Ik vind het inspirerend de verhalen op de forums te vinden en ben regelmatig aan het oefenen met de schrijfoefeningen op de site. Nu ik mij heb voorgesteld voel ik mij vrij om ook te gaan reageren op de geplaatste stukken. Ik merk dat ik zelf veel leer van het commentaar op de proefleesstukjes en plaats vandaag dan ook zelf mijn eerste stukje. Tot ziens op het forum! Vita p.s. Mijn schrijfdocente is inmiddels een jeugdcursus begonnen waar mijn dochter haar eigen verhalen in kan bespreken.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Vita, welkom hier! :) Je hebt volgens mij een bijzondere dochter, en ze boft geweldig met een moeder die haar op zó'n manier helpt in haar ontwikkeling!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Vita. Veel succes bij het verder ontwikkelen van je schrijfkunsten. Ik ga je proefstukje lezen. Groetjess