Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Lalynda

Hoi allemaal! Omdat ik nieuw ben zal ik mij even voorstellen. Ik ben een studente archiefwetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Ik heb vele hobbies zoals beeldhouwen, tekenen en sporten, maar lezen en schrijven vormen de rode draad van mijn bezigheden. Vroeger hield ik al reisverslagen bij met allerlei anekdotes over leuke belevenissen. De laatste jaren ben ik meestal te druk geweest om nog te schrijven, terwijl het altijd een heerlijke uitlaatklep is geweest. Ik wil dan ook weer graag gaan schrijven, korte stukjes over leuke of opvallende gebeurtenissen, en heb daarom een blog geactiveerd. Het zou natuurlijk leuk zijn als de stukjes die ik schrijf ook in de smaak vallen bij de lezers. Ik hoop daarom op deze site handige tips tegen te komen en leuke ervaringen uit te wisselen. Lalynda

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Lalynda. Ik denk dat je heel veel (on)zin op deze site kunt vinden :D. Veel schrijfplezier! Groetjesss

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lalynda: welkom. Met jouw studie weet jij vast precies waar je research moet plegen voor je schrijfwerk! Archieven zijn voor buitenstaanders soms moeilijk te doorgronden en dat heb jij dan weer als pre. Veel plezier hier.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! Jaja, archiefwetenschap is een echte studie. En inderdaad voor research weet ik precies waar ik moet zijn! Ook tijdens opdrachten voor college kom ik veel onverwachte, leuke en oude onderwerpen tegen die ter inspiratie kunnen dienen :) Wie weet wordt mijn volgende schrijfsel wel historisch getint, eerst deze maar eens afmaken...