Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen - Evian

Hallo allemaal, Op deze druilerige zaterdagmiddag besloot ik om gehoor te gaan geven aan mijn verlangen om verhalen te gaan leren schrijven. Ik loop al heel lang met het verlangen rond om 'eens' verhalen of misschien zelfs een boek te schrijven, of ben ik nu te ambitieus? Bij alleen er aan te denken kom je niet ver natuurlijk, je zal er ook wat voor moeten doen. Ik realiseer mij heel goed dat ik moet beginnen bij nul, om de simpele reden dat ik geen ervaring heb. Hopelijk kan ik hier mijn hart ophalen en met alle tips en oefeningen die op deze site te vinden zijn uiteindelijk mijn droom bereiken. Op een gezellige bovenwoning midden in de stad Groningen woon ik samen met mijn vriend en 2 katten. Hier kan ik helemaal tot rust komen, helaas hebben we geen tuin, maar met een hele mooie vijver voor de deur kan die op mooie dagen fungeren als tuin. Ik ben als debiteurenbeheerder werkzaam bij een grote telecommaatschappij en mijn vriend is werkzaam als schilder. Op het moment ben ik ook nog bezig met een cursus financiële administratie, wat ik hopelijk over een klein half jaar kan afronden.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Evian, welkom. :) Gewoon beginnen met schrijven! Op deze website kun je heel wat adviezen en oefeningen terugvinden, ik heb er zelf al veel aan gehad en ben nog maar pas lid.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier. Zet even je naam in de kop van je bericht, anders lijkt het straks net of een boel mensen hier 'even voorstellen' heten. Klik daarvoor op bewerken boven je eerste bericht.