Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Mriek Nina

Hoi schrijvers, Ik ben Mrieke, werkte tot voor kort in het onderwijs, en ben biologe. Sinds een paar jaar werk ik partime als auteur van lesmateriaal. Dit werk wekte mijn schrijverij aan. Maar het verhaal "moest zich nog aandienen" en dat heeft het nu mijn moeder is overleden. Haar dood was plotseling en heeft veel vraagtekens opgeroepen. Die vraagtekens los ik beetje bij beetje op. Door bijvoorbeeld de vele dagboeken van haar door te nemen. Het verhaal ontvouwt zich langzaam. Dit wordt een roman. Ik was bezig met kinderboeken over planten en dieren, deze illustreer ik ook zelf. Leuk om dit forum te vinden, ik hoop hier veel te leren! Groetjes, Mrieke http://gebioblogeerd.wordpress.com/

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mrieke, leuk je hier te zien. Succes met het schrijven van je roman. Leuk dat je ook kunt tekenen. Van alles wat in huis is altijd handig.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Josje, Dank je wel voor je welkom. Tekenen is zeker leuk! De combinatie is super. Ik ben met samenvoegen van tekeningen met gedichten bezig vandaag. Misschien wordt het wat! Jij hebt ook leuke site, wat heb je veel uitgegeven! Kan je er je brood mee verdienen? het meeste is in eigen beheer zag ik. Hoe verkopen de boeken zich dan? Liggen ze dan ook bij de boekenwinkels? gr. Mriek