Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Allemaal!

Hallo Allemaal!, Ik ben Corina, 35 jaar en woon al heel mijn leven in Middelburg (Zeeland) Getrouwd, 3 kinderen. En werkzaam als huishoudelijke hulp. In mijn vrije tijd, vind ik het heerlijk om te schrijven. Is begonnen ergens in groep 7/8 op de lagere school. Lag daarna weer stil. Ergens zo rond mijn 19de, heb ik het schrijven weer opgepakt. Was toen werkzaam in een cadeau zaakje, waar het nogal stil kon zijn. Dus om mijn tijd door te komen, begon ik te schrijven. Zomaar wat losse verhaaltjes, die later weer in de prullenbak, verdwenen zijn. Jammer eigenlijk, nu ik daar zo over nadenk, maar goed! Is daarna weer opzij geschoven van wegen het krijgen van 3 kinderen... Nu,13 jaar later het alsnog wéér opgepakt en nu echt serieus bezig. Romantische thriller met als titel: Herkansing. Zit nu op ruim 49.660 aantal woorden, rond de 144 bladzijdes en 25 hoofdstukken. Zal het de komende tijd nog wel tig keer opnieuw gaan doorlezen , misschien hier en daar nog wat kleine aanpassingen en over het einde, ben ik nog niet helemaal tevreden. Maar ik laat het nu even sudderen en richt mi alvast een beetje op de volgende stap, namelijk: Synopsis. Hm. Oké. Dat wordt even doorbijten. Heb er totaal nog geen ervaring mee, maar zal hier op deze forum is flink gaan rondneuzen. Waar ik persoonlijk nogal mee worstel zijn de dingen zoals: wanneer d en wanneer dt . Twijfel wel is over plaatsing van de komma. Misschien gevalletje van mezelf af en toe gek maken. Lol!!!! Maar, ik ga gewoon door. Mocht het uiteindelijk bij een uitgever belande, dan maar heel hard duimen dat ze zich er niet al teveel aan zullen storen! Ik ga weer even verder . Groetjes! Corina

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom. Ik wil je geen dip aanpraten, maar uitgevers storen zich wel aan fouten. Niet aan een paar maar wel als het er veel zijn. Je kunt ook in eigen beheer uitgeven, maar dan is het ook niet verstandig als er veel fouten in staan. Een synopsis komt later wel. Ik wens je in ieder geval veel succes.