Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal - sarabacker

Hoi Ik ben Sara, ik ben twintig jaar en woon in Amsterdam. Sinds jongs af aan schrijf ik verhalen. In eerste instanties alleen maar romans, met heel veel drama en geweldadige fantasie gebeurtenissen. In deze fase heb ik meerdere boeken geschreven. Waarvan ik nu probeer eentje via een print on demand uitgever voor mezelf en vrienden uit te geven.Dit boek heb ik geschreven op mijn 15de en het leek me leuk om het als boekvorm in de kast te hebben staan. Een hele klus!! Ik loop vooral vast op het foutloos inleveren van mijn manuscript. Erg lastig. Hebben mensen misschien tips? Verder schrijf ik de laatste paar jaar meer realistische dingen, over gebeurtenissen die ik mee maak of waar ik over lees. Ik vind het erg leuk om deze website te bezoeken. En hoop dat ik in contact kan komen met andere schrijvers en we ideeen, technieken etc kunnen uitwisselen. Ik ben benieuwd! Gr, Sara.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Halloooo. Technieken heb ik niet, ideeen des te meer. Dus je schrijft over dingen die je leest? :)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi hoi, foutloos inleveren tja. Ik had het geluk dat ik een aantal mensen kende die erg goed zijn in spelling en grammatica, dat helpt. :nod: