Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Karel

Hoi hoi. Mijn naam is Carolien (in huis wordt ik Karel genoemd) en ik ben momenteel student. Al vanaf jonge leeftijd vind ik het heel leuk om verhalen te schrijven. Andere mensen mijn verhalen laten lezen is altijd even spannend, omdat ik dyslectisch ben, en daarom vaak over mijn eigen spelfouten heen lees. Ik lees graag young adult, fantasie en thrillers. Dit zijn dan ook de genres waarin ik zelf acties ben met schrijven. Al meerdere keren ben ik begonnen met het schrijven van een fantasie boek, maar nooit ben ik verder gekomen dan iets van 10 hoofdstukken. Nu ben ik bezig met een ander project, dat iets dichter bij mij ligt en waar ik echt uit eigen ervaring kan schrijven. Misschien heb ik nu meer succes. In ieder geval ben ik blij deze website te hebben gevonden en ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren! Groetjes Carolien.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Karel, Gewoon gaan met die banaan. Trek je niets aan van het commentaar van anderen omdat je dyslectisch bent. ikzelf ben selectief dyslectisch. Zo noem ik het maar. De ene dag kan ik beter lezen en schrijven dan de andere. Geloof mij dat je op eigen kracht verder komt met doorzetten. En, je zal nooit weten wat je op eigen kracht kunt bereiken als je altijd naar een ander luistert. Op dit forum zijn wel hele goede adviezen te halen ten aanzien van je schrijftechniek en het Nederlands. Heel veel geluk en veel schrijf plezier. Gr, Cees Baerts

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Karel! Ik bedoel het absoluut niet alsof ik dyslexie niet serieus neem (integendeel, het is een reële drempel en ik vind het knap dat je je er niet door laat weerhouden!), maar elke schrijver leest in mindere of meerdere mate over zijn eigen spelfouten heen. Daar heb je proeflezers voor. De inhoud van je verhaal is véél belangrijker! Dus schrijven maar. :-)