Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi - kauwgum

Kom ook net kijken, hier. Zoek het allemaal nog wat uit, ook voor mezelf met schrijven. Lijkt me wel leuk daarover ervaringen te kunnen uitwisselen met anderen. Verder lijkt ook het forum 'proeflezen' me interessant. Tot later dan maar!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En wie ben JIJ precies? Kauwgum? Man of vrouw, jongen of meisje. We zijn hier wel nieuwsgierig hoor. Je laat heel weinig informatie los. Ander keertje misschien? Wie of wat je ook bent en wat je ook komt doen; welkom. Groetjesss

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil graag eerst eens wat stukken tekst kunnen plaatsen zonder vooraf al al te veel prijs te geven over mezelf. Gezien op het forum 'proeflezen' dat de reacties anders soms al gauw heel persoonlijk worden. Niet dat daar iets mis mee is maar wil de kans krijgen eerst 'onbevooroordeeld' gelezen te worden. Of denken jullie daar anders over? Als het helpt: ik ben heel erg doorsnee, dus zoek er niet al te veel geheimzinnigheid achter. groetjes

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet om flauw te doen hoor, maar waarom stel je je dan voor? ALs je niet te veel prijs wilt geven, bedoel ik. Doorsnee is trouwens prima. Denk dat de meesten hier doorsnee zijn :) Groetjesss

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Kauwgum. Je mag zo veel en zo weinig prijsgeven als je wilt, hoor. We weten in ieder geval al dat je zult blijven plakken. ;)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Doorsnee Kauwgum...Welkom, want bubbelen zullen we!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bubbelgum?
Dubbelbubbelgum.