Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Naomi Li the Ninja.

Aangenaam kennis te maken, Ik ben een 40+ dame uit het noorden van het land. Sinds kort bezig op deze site. Ik vind Schrijven online een goede bezigheid. Leerzaam en sociaal actief. Mijn psychiaters zijn het ermee eens dat ik hier mijn kunnen test en mijzelf bezig houd, zodat ik geen kattenkwaad uit kan halen. Dat zij niet begrijpen dat ik dat heus nog wel doe, naast mijn schrijven, is niet mijn probleem. Een katten liefhebber die 's nachts lekker op het dak zit naar de wolken of de maan te kijken en zwerfkatten te eten geeft. Mijn interesse in schrijven is ontstaan toen ik geboren werd, ik had meer oor naar woorden die geschreven stonden dan naar dat gepraat om me heen, dat bleef zo tot en na de tienertijd. Ik ben er zeer tevreden mee. Anderen iets minder. Dat verwijt ik de participatie wet. Lekker eten heeft mijn voorkeur boven alles, al moet ik net als iedereen wel een beetje om mijn gezondheid denken. Ik houd ervan om mensen te raken, op elke manier, omdat ik uit ervaring weet dat elke aanraking een ervaring is en die zijn zeer gewenst in de schrijvers wereld. Men mag mij commentaar geven in opbouwende soort. Als het meer dan dat wordt, of een ongezonde situatie die ik aanvoel, dan zal ik er waarschijnlijk niet meer op ingaan. Thrillers, literaire thrillers, horror, komedie, sprookjes, fantasie, ik geloof als ik doorga dat ik alle stijlen wel op kan noemen, mijn humeur bepaalt meestal de toon. Ik kan me dus overal wel in vinden. Korte verhalen vind ik erg fijn, omdat ik niet een erg groot concentratie vermogen heb. Dat verwijt ik mijn sterrenbeeld. Ik kan daar niet aan doen en niets aan veranderen. Ik hoop veel reacties te krijgen en zal ze ook geven, in alle eerlijkheid. Ik wens u een gezonde tijd toe, op een forum waar men veel plezier en leerzaamheid kan beleven. Bedankt voor het lezen, van mij.

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Naomi! Welkom op het forum! Ik kan mezelf daar wel een beetje in vinden, meer lezen en minder praten. (Al ben ik soms best wel een goede kletskous :unibrow: ) Ga je ook verhalen schrijven en (delen van) je verhaal plaatsen? Ik ben er in ieder geval wel benieuwd naar. Veel succes! Judith