Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kennismaking

Goedeavond, Ik ben Esmée en ik ben 23 jaar oud. Ik werk regelmatig aan mijn eigen verhalen en op Episode, dat is een Amerikaanse site waar je eigen verhaal kan maken met geluid, beeld, beweging, personen. Het is heel creatief werk maar vooral erg leuk, omdat je eigen fantasie erin kwijt kunt, niet alleen per letters maar ook qua beeld. Ik ben verder een hondenlief hebber, zelf heb ik ook 3 honden en ik ben gek op horror/thriller films, wandelen, reizen, muziek, drankje op terras doen, avontuur, zwemmen en pretparken. Helaas door omstandigheden studeer ik niet meer, maar heb ik sinds kort wel werk via de gemeente ivm mijn uitkering. Als ik mezelf moet omschrijven ben ik heel spontaan, gek, random en hou ik altijd wel van een uitdaging. De standaard dingen zoals lief en behulpzaam, laat ik dit keer weg aangezien het zo cliché is, aangezien veel mensen zichzelf vriendelijk en behulpzaam vinden, geintje hoor! Ik woon bij mijn opa en oma in een klein dorpje al ruim 5 jaar, terwijl ik echt een stadsmens ben en vrijwel altijd in een stad heb gewoond. Ik heb een moeder en zusje van 20 jaar en ik ben nu ook een trotse tante van mijn neefje Nima (bijna een jaar oud). Mijn vader is uit beeld maar daar heb ik het liever niet over. Ik hoop dat ik hier ook inspiratie genoeg heb om hier ook verhalen te schrijven of gedichten. Ik ben net nieuw, dus alle hulp, adviezen en tips zijn altijd welkom. Alvast bedankt en ik verheug me ook om jullie verhalen te lezen en kennis te maken! Groetjes Esmée :)

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedeavond, Ik ben Esmée en ik ben 23 jaar oud. Dit is nieuw voor mij aangezien ik alleen verhalen heb geschreven op Episode en dat is een Amerikaanse site waar je eigen verhaal kan maken met geluid, beeld, beweging, personen. Het is heel creatief werk maar vooral erg leuk, omdat je eigen fantasie erin kwijt kunt, niet alleen per letters maar ook qua beeld. Maar ik kwam deze site tegen toen ik een beetje aan het rondsnuffelen was en het leek me erg leuk en interessant om hier ook mijn verhaal of gedicht kwijt te kunnen. Ik zal mijn best doen er wat moois van te maken, maar alle hulp, tips en uiteraard adviezen zijn welkom! Ik ben verder een hondenlief hebber, zelf heb ik ook 3 honden en ik ben gek op horror/thriller films, wandelen, reizen, muziek, drankje op terras doen, avontuur, zwemmen en pretparken. Helaas door omstandigheden studeer ik niet meer, maar heb ik sinds kort wel werk via de gemeente ivm mijn uitkering. Als ik mezelf moet omschrijven ben ik heel spontaan, gek, random en hou ik altijd wel van een uitdaging. De standaard dingen zoals lief en behulpzaam, laat ik dit keer weg aangezien het zo cliché is, aangezien veel mensen zichzelf vriendelijk en behulpzaam vinden, geintje hoor! Ik woon bij mijn opa en oma in een klein dorpje al ruim 5 jaar, terwijl ik echt een stadsmens ben en vrijwel altijd in een stad heb gewoond. Ik heb een moeder en zusje van 20 jaar en ik ben nu ook een trotse tante van mijn neefje Nima (bijna een jaar oud). Mijn vader is uit beeld maar daar heb ik het liever niet over. Als laatste verheug me ook om jullie verhalen te lezen en kennis te maken. Voor vragen stel ze gerust. Mijn username: UKxAngel Groetjes Esmée :)

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedeavond, Ik ben Esmée en ik ben 23 jaar oud. Dit is nieuw voor mij aangezien ik alleen verhalen heb geschreven op Episode en dat is een Amerikaanse site waar je eigen verhaal kan maken met geluid, beeld, beweging en personen. Het is heel creatief werk en erg leuk, omdat je eigen fantasie erin kwijt kunt, niet alleen per letters maar ook qua beeld. Ik was vooral nieuwsgierig wat er meer was en toen kwam ik deze site tegen en het leek me erg leuk en interessant om hier ook mijn verhaal of gedicht kwijt te kunnen. Ik zal mijn best doen er wat moois van te maken en hopelijk vinden jullie het wat. Alle hulp, tips en uiteraard adviezen zijn welkom! Ik ben verder een hondenlief hebber, zelf heb ik ook 3 honden en ik ben gek op horror/thriller films, wandelen, reizen, muziek, drankje op terras doen, avontuur, zwemmen en pretparken. Helaas door omstandigheden studeer ik niet meer, maar heb ik sinds kort wel werk via de gemeente ivm mijn uitkering. Als ik mezelf moet omschrijven ben ik heel spontaan, gek, random en hou ik altijd wel van een uitdaging. De standaard dingen zoals lief en behulpzaam, laat ik dit keer weg aangezien het zo cliché is, aangezien veel mensen zichzelf vriendelijk en behulpzaam vinden, geintje hoor! Ik woon bij mijn opa en oma in een klein dorpje al ruim 5 jaar, terwijl ik echt een stadsmens ben en vrijwel altijd in een stad heb gewoond. Ik heb een moeder en zusje van 20 jaar en ik ben nu ook een trotse tante van mijn neefje Nima (bijna een jaar oud). Mijn vader is uit beeld maar daar heb ik het liever niet over. Als laatste verheug me ook om jullie verhalen te lezen en kennis te maken. Voor vragen stel ze gerust. Mijn username: UKxAngel Groetjes Esmée :)

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedeavond, Ik ben Esmée en ik ben 23 jaar oud. Dit is nieuw voor mij aangezien ik alleen verhalen heb geschreven op Episode en dat is een Amerikaanse site waar je eigen verhaal kan maken met geluid, beeld, beweging en personen. Het is heel creatief werk en erg leuk, omdat je eigen fantasie erin kwijt kunt, niet alleen per letters maar ook qua beeld. Ik was vooral nieuwsgierig wat er meer was en toen kwam ik deze site tegen en het leek me erg leuk en interessant om hier ook mijn verhaal of gedicht kwijt te kunnen. Ik zal mijn best doen er wat moois van te maken en hopelijk vinden jullie het wat. Alle hulp, tips en uiteraard adviezen zijn welkom! Ik ben verder een hondenlief hebber, zelf heb ik ook 3 honden en ik ben gek op horror/thriller films, wandelen, reizen, muziek, drankje op terras doen, avontuur, zwemmen en pretparken. Als ik mezelf moet omschrijven ben ik heel spontaan, gek, random en hou ik altijd wel van een uitdaging. De standaard dingen zoals lief en behulpzaam, laat ik dit keer weg aangezien het zo cliché is, aangezien veel mensen zichzelf vriendelijk en behulpzaam vinden, geintje hoor! Ik woon bij mijn opa en oma in een klein dorpje al ruim 5 jaar, terwijl ik echt een stadsmens ben en vrijwel altijd in een stad heb gewoond. Ik heb een moeder en zusje van 20 jaar en ik ben nu ook een trotse tante van mijn neefje Nima (bijna een jaar oud). Mijn vader is uit beeld maar daar heb ik het liever niet over. Als laatste verheug me ook om jullie verhalen te lezen en kennis te maken. Voor vragen stel ze gerust. Mijn username: UKxAngel Groetjes Esmée :)

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedeavond, Ik ben Esmée en ik ben 23 jaar oud. Dit is nieuw voor mij aangezien ik alleen verhalen heb geschreven op Episode en dat is een Amerikaanse site waar je eigen verhaal kan maken met geluid, beeld, beweging en personen. Het is heel creatief werk en erg leuk, omdat je eigen fantasie erin kwijt kunt, niet alleen per letters maar ook qua beeld. Ik was vooral nieuwsgierig wat er meer was en toen kwam ik deze site tegen en het leek me erg leuk en interessant om hier ook mijn verhaal of gedicht kwijt te kunnen. Ik zal mijn best doen er wat moois van te maken en hopelijk vinden jullie het wat. Alle hulp, tips en uiteraard adviezen zijn welkom! Ik ben verder een hondenlief hebber, zelf heb ik ook 3 honden en ik ben gek op horror/thriller films, wandelen, reizen, muziek, drankje op terras doen, avontuur, zwemmen en pretparken. Als ik mezelf moet omschrijven ben ik heel spontaan, gek, random en hou ik altijd wel van een uitdaging. De standaard dingen zoals lief en behulpzaam, laat ik dit keer weg omdat ik het zo cliché vind, aangezien veel mensen zichzelf vriendelijk en behulpzaam vinden. Geintje hoor! :P Ik woon bij mijn opa en oma in een klein dorpje al ruim 5 jaar, terwijl ik een stadsmens ben en vrijwel altijd in een stad heb gewoond. Ik heb een moeder en zusje van 20 jaar en ik ben nu ook een trotse tante van mijn neefje Nima (bijna een jaar oud). Mijn vader is uit beeld maar daar heb ik het liever niet over. Als laatste verheug me ook om jullie verhalen te lezen en kennis te maken. Voor vragen stel ze gerust. Mijn username: UKxAngel Groetjes Esmée :)

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedeavond, Ik ben Esmée en ik ben 23 jaar oud. Dit is nieuw voor mij aangezien ik alleen verhalen heb geschreven op Episode en dat is een Amerikaanse site waar je eigen verhaal kan maken met geluid, beeld, beweging en personen. Het is heel creatief werk en erg leuk, omdat je eigen fantasie erin kwijt kunt, niet alleen per letters maar ook qua beeld. Ik was vooral nieuwsgierig wat er meer was en toen kwam ik deze site tegen en het leek me erg leuk en interessant om hier ook mijn verhaal of gedicht kwijt te kunnen. Ik zal mijn best doen er wat moois van te maken en hopelijk vinden jullie het wat. Alle hulp, tips en uiteraard adviezen zijn welkom! Ik ben verder een hondenlief hebber, zelf heb ik ook 3 honden en ik ben gek op horror/thriller films, wandelen, reizen, muziek, drankje op terras doen, avontuur, zwemmen en pretparken. Als ik mezelf moet omschrijven ben ik heel spontaan, gek, random en hou ik altijd wel van een uitdaging. De standaard dingen zoals lief en behulpzaam, laat ik dit keer weg omdat ik het zo cliché vind, aangezien veel mensen zichzelf vriendelijk en behulpzaam vinden. Geintje hoor! :P Als laatste verheug me ook om jullie verhalen te lezen en kennis te maken. Voor vragen stel ze gerust. Mijn username: UKxAngel Groetjes Esmée :)