Hoi! Ik ben Judith.
Ik ben Judith en ik ben nieuw op SchrijvenOnline. Ik heb al een tijdje in andere berichten zitten neuzen en heb besloten maar eens een account aan te maken.
Ik ben vooral fan van fantasy en thrillers. Ik lees heel veel boeken en vandaar ben ik gaan schrijven. Daarvoor had ik ook al eens complimenten gekregen over mijn schrijven.
Ik ben eerst bezig geweest met een fictie, wat ik niet afgemaakt heb(Ergens in het begin al gestopt). Daarna ben ik met een fantasy bezig geweest, waar ik nog wel tevreden over ben, maar ik ben al met een andere fantasy bezig die wel op hetzelfde neerkomen, maar deze heb ik meer doordacht, zegmaar. Ik ben wel nog maar bij het eerste hoofdstuk, maar wat dat betreft heb ik geen probleem.
Over mijn meest voorkomende fout: ik ben te perfectionistisch. Ik vergeet dat ik geen deadline heb en er wel jaren over zou kunnen doen.
Ik ben van plan om fragmenten en/of hoofdstukken te plaatsen (in proeflezen ;) ) van het boek waarmee Ik bezig ben.
Ik schrijf niet dagelijks, want ik heb het erg druk. Ik ben meestal alleen in de avond actief op SO.
Mocht je nog vragen hebben stel je die maar gerust.
Groeten, Judith
Welkom bij Schrijven Online
Welkom, Judith! Herkenbaar,
Hoi Judith, Ik zag je forum
Welkom! Ik ben zelf ook
Welkom Judith
Bedankt, allemaal! Mai, je