Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi! Ik ben Judith.

Ik ben Judith en ik ben nieuw op SchrijvenOnline. Ik heb al een tijdje in andere berichten zitten neuzen en heb besloten maar eens een account aan te maken. Ik ben vooral fan van fantasy en thrillers. Ik lees heel veel boeken en vandaar ben ik gaan schrijven. Daarvoor had ik ook al eens complimenten gekregen over mijn schrijven. Ik ben eerst bezig geweest met een fictie, wat ik niet afgemaakt heb(Ergens in het begin al gestopt). Daarna ben ik met een fantasy bezig geweest, waar ik nog wel tevreden over ben, maar ik ben al met een andere fantasy bezig die wel op hetzelfde neerkomen, maar deze heb ik meer doordacht, zegmaar. Ik ben wel nog maar bij het eerste hoofdstuk, maar wat dat betreft heb ik geen probleem. Over mijn meest voorkomende fout: ik ben te perfectionistisch. Ik vergeet dat ik geen deadline heb en er wel jaren over zou kunnen doen. Ik ben van plan om fragmenten en/of hoofdstukken te plaatsen (in proeflezen ;) ) van het boek waarmee Ik bezig ben. Ik schrijf niet dagelijks, want ik heb het erg druk. Ik ben meestal alleen in de avond actief op SO. Mocht je nog vragen hebben stel je die maar gerust. Groeten, Judith

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom bij Schrijven Online Judith :D Ik ben benieuwd naar wat je te lezen geeft. Je eerste fictie zal waarschijnlijk nog potentieel hebben. Je weet nooit. Groetjes, Mai.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Judith! Herkenbaar, dat perfectionisme. Voor mij zit het geheim hem erin om niet te proberen mijn perfectionisme uit te schakelen (lukt toch niet), maar om het simpelweg uit te stellen. Zo van 'ja, ja, je mag het perfect afwerken... maar nú niet, eerst doorschrijven'. Fantasy is alleszins een favoriet genre van me, dus ik ben benieuwd wat we te zien krijgen. :-)

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Judith, Ik zag je forum van kennismaking en net als ik ben ik nieuw en wil ik jou welkom heten op deze site. Ik hoop dat je het hier naar je zin heb en tot leuke nieuwe ideeen kan komen. Ik ben wel nieuwsgierig nu ik dit heb gelezen en ik hoop snel iets te kunnen lezen/zien. Veel succes! :D

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben zelf ook fantasy lezer/(beginnend) schrijver, dus kijk uit naar je werk. Succes! En herkenbaar probleem betreft het perfectionisme. Ik ben vaak een stukje of zin wel 20 keer aan het herschrijven of zit minuten lang na te denken over mijn woordkeuze, terwijl ik pas met de eerste versie van mijn manuscript bezig ben...

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt, allemaal! Mai, je hebt inderdaad gelijk. Ik ben door dat verhaal geïnspireerd geraakt en ik heb ook een paar stukjes die ik zeker in mijn huidige verhaal zal zetten. Alleen dan wat anders, natuurlijk. :!: Nyctea, bedankt voor de tip! Zoiets was ik al wel vaker tegen gekomen, maar ik was te eigenwijs om dat toe te passen :D Maar ik zal er zeker aan denken als ik weer eens zo'n stukje tegen kom! Bassvdh, dat heb ik dus ook... en dan wil ik het gewoon goed doen voordat ik verder ga... :confused: Ik vind het fijn dat jullie nu al benieuwd zijn naar mijn verhalen. En nog eens: bedankt voor het welkom! :D :)