Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Luna stelt zich voor

Hoi allemaal, Na lang -heel lang!- wikken en wegen heb ik besloten mij eindelijk eens aan te melden bij dit forum. Er is mij al zo vaak verteld dat ik 'moet gaan schrijven', dus misschien is het een goed idee om hier te beginnen? Ik hoop heel veel van jullie te leren, inspiratie op te doen en een steuntje in de rug te mogen ervaren om het schrijven eens serieus te gaan nemen. Ik ben getrouwd en mama van 3 kinderen van 10, 8 en 5 jaar. Daarnaast werk ik ook nog 22 uur per week buitenshuis. Met hartelijke groet en tot forums! ~Luna~

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En vertellen die mensen er dan ook bij wát je 'moet gaan schrijven' of heb je daar zelf ideeën over?

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat je wilt gaan schrijven? Heb je al eens wat geschreven? Hier ook een mama met 4 kinderen en 25 uur werken in de week, ik moet echt tijd vrij eisen voor het schrijven dus als je echt wilt, laat je niet tegenhouden! (misschien niet aan orde bij jou, maar even als tip)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank! Over wat ik dan wil gaan schrijven, in ieder geval met de volgende 'ingrediënten': - Mensen, humor, psyche en diepgang. Maar ook poëzie heeft mijn interesse. Hoe ik dat vorm wil gaan geven, dat weet ik dus nog niet. Hopelijk word ik op dit forum iets verder geholpen in de juiste richting. Ik heb al wel een korte cursus 'schrijven' gevolgd via de Volksuniversiteit. En ik schrijf al jaren een eigen weblog, maar desondanks nog niet veel wijzer over wát ik dan wil doen, bijvoorbeeld een roman, korte verhalen, columns... dus als jullie tips hebben, héél graag!

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Luna, Welkom op de eerste plaats! Zelf ben ik hier ook nog niet zo lang :-) Grappig dat je schrijft "dat je moet gaan schrijven". Is dit de drijfveer geweest uiteindelijk? je legt het aanvankelijk buiten jezelf misschien? Ik weet al sinds mijn zesde jaar (ahum alweer een hele poos geleden) dat ik wil schrijven, maar het lot wilde eerst een tijd anders met mij. Dit heeft mij alleen maar meer voeding gegeven voor mij schrijfverlangen. Mijn ervaring is nu, dat een idee haast vanzelf komt, met de tijd. Het idee is het begin natuurlijk, dan volgt de rest zoals decor/personages/onderzoek etc etc. Vertrouw op jezelf, op een - voor jou goed moment - daalt het vanzelf in. succes! Morvi