Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De Publiekswissel

Hallo, Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de tips & blogs. Hier heb ik veel aan gehad het afgelopen jaar. Aankomende week komt mijn eerste boek uit. Het boek heet: 'De republiek wordt uitgeroepen'. Het gaat over mijn persoonlijke beleving tijdens het volgen van FC Dordrecht. Ik beschrijf de fancultuur en alle perikelen in en rondom de voetbalclub. De strijd om degradatie en de financiële problemen komen voorbij. Grote verkopen verwacht ik niet, maar juist het proces vond ik interessant om te doen. Alles doe ik eigen beheer. Van de opmaak van de kaft tot en met de inhoud. Naast het schrijven van dit boek beschrijf ik mijn voetbalreizen door Europa op mijn eigen website. Ik bezocht (en bezoek nog steeds) beladen wedstrijden en derby's in binnen- en buitenland. Van Sarajevo tot Belfast en van Kopenhagen tot Londen. Voor meer info: *** Groet,

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Beste pj_slechtvalk, welkom op SO. Wanneer je iets over jezelf wilt vertellen dan kun je dat hier doen. Maar om de forummers te informeren over je boek, hebben we het onderdeel Boekpresentatie. Zie aldaar. Daarom gaat dit topic dicht. Daarnaast stellen de forumregels dat forummers terughoudend dienen te zijn met verwijzingen naar de eigen website. Vandaar dat we je link drie sterretjes hebben gegeven.