Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen Nathalie

Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje lid van de site, maar door alle drukte rondom een nieuw huis enzovoort had ik tot nu toe niet zoveel tijd om me eens netjes voor te stellen. Ik ben Nathalie en kom uit het jaar 1980. Ik schrijf heel mijn leven al heel erg graag en zolang als ik mij kan herinneren ben ik bezig met verhaaltjes verzinnen. Ik kon als kleuter niet wachten totdat ik eindelijk zou leren lezen en schrijven. Vroeger schreef ik mijn verhaaltjes allemaal in gekleurde notitieboekjes zodat het ook echte boeken zouden zijn als ik een verhaal af had. Nu schrijf ik veel op de computer. Ik schrijf vooral verhalen voor kinderen. Het liefst voor kinderen vanaf acht jaar. Ik hoop op deze site nog veel dingen over schrijven te leren. Nathalie

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nathalie, Welkom! Ik ben zelf nog maar kort lid, maar heb al aardig wat van het forum opgestoken. Dat je als kleuter niet kon wachten met leren lezen en schrijven is voor mij erg herkenbaar :) (Nu als juf ben ik van mening dat je kleuters niet mag laten wachten met lezen als ze dat heel graag willen) Ik schreef mijn verhalen als kind het liefst in een schrift met harde kaft, zodat ik het idee had dat ik 'een boek' aan het schrijven was. Veel succes en plezier met schrijven!