AndreaClimbing gaat ook weer schrijven...
Hallo,
Voordat ik berichten ga plaatsen op dit forum zal ik me eerst even voorstellen. Mijn gebruikersnaam zegt het al: ik ben Andrea en in mijn vrije tijd klim ik graag op rotsen. Dat heeft verder niet zoveel met schrijven te maken, maar de gebruikersnaam "Andrea" was al bezet dus ik moest iets anders verzinnen.
Ik schrijf verhalen sinds ik hele zinnen kan schrijven, zo'n beetje sinds mijn zesde. Ik wilde als kind dan ook altijd schrijfster worden, maar mijn verhalen konden me tot nu toe nooit lang genoeg boeien om uit te groeien tot boekformaat. Het enige wat inmiddels het formaat heeft aangenomen van een complete bibliotheek is mijn dagboek. Ik begon op mijn achtste met het opschrijven van mijn gedachten en belevenissen en ben daar nooit mee opgehouden.
Inmiddels ben ik 30, naar Spanje verhuisd om bij mijn grote liefde te gaan wonen :-) en werk ik als lerares op een Engelse basisschool (met vooral Spaanse kinderen).
Het schrijven is voor mij vooral een manier van leven geworden, maar nog altijd heb ik de wens om een 'echt boek' te schrijven en te publiceren. Dus heb ik besloten dat het er nu van gaat komen.
Ik zit erover te denken om een cursus te gaan volgen om wat professionele feedback te krijgen, maar ik weet nog niet wat voor soort cursus geschikt is.
Voor de rest... ik heb (te) veel interesses, van filosofie tot skateboarden en van natuurkunde tot Harry Potter. Maar daar zal ik jullie verder niet mee vervelen.
Andrea
Welkom AndreaClimbing! Ik
Hallo Four Seasons, Bedankt
AndreaClimbing, Wat leuk dat
Ik heb net je site bekeken;
Nee, dit boek ken ik niet.
Welkom Andrea
Dank je wel
AndreaClimbing schreef: