Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aangenaam, ik ben Rick

Hallo allemaal ik wil mij graag even voorstellen. Mijn naam is Rick en ik ben 21 jaar oud. Ik heb twee grote hobby's, lezen en programmeren. waarbij ik programmeren ook voor mijn werk doe. Al lange tijd ben ik ook een beetje aan het experimenteren met het schrijven van verhalen. na al meerdere verhalen begonnen te zijn maar nooit afgerond te hebben ben ik nu toch echt actief bezig gegaan met schrijven. Ik ben begonnen met een verhaal en die heb ik nu ook op wattpad geplaatst. De hoofd reden waarom ik mij heb aangemeld is omdat ik graag feedback krijg. Ik vindt mijn verhalen altijd erg leuk om zelf te verzinnen en te lezen, ik ga er altijd helemaal inzitten net alsof ik een boek lees. Nu ben ik eigenlijk ook erg benieuwd of anderen er ook zo over denken. Ik hoop hier op het forum de feedback te krijgen die daar voor gaat zorgen en mij tegelijk uitdaagt om mijn verhalen beter en mooier te krijgen. Mijn favoriete boeken zijn In de ban van de ring, The inheritance cycle, De honderdjarige man die uit het raam klom en verdween, harry potter, boekendief en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. Ik lees graag het boek in de orginele taal als ik die taal beheers. Ik hoop mij hierbij voldoende voorgesteld te hebben en op leuke en leerzame interacties op dit forum. Groetjes Rick, PS. ik had nog een klein vraagje: Bij proeflezen staat dat je alleen Nederlandse verhalen mag posten. Ik zou dat erg jammer vinden aangezien ik mijn verhaal in het Engels heb geschreven en ik toch erg graag jullie reacties erover zou willen horen. weet iemand toevallig of daar met harde hand aan gehouden wordt of zou ik gewoon een stukje kunnen plaatsen?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allereerst: welkom Rick! Dan, over het Nederlands/Engels: ja, dat wordt vrij strikt gehandhaafd. Om toch feedback te vinden, kun je misschien hier op de site een oproep plaatsen voor iemand die het - buiten het forum om - voor je wil proeflezen. Of anders zou je een Engelstalig schrijfforum kunnen zoeken om je tekst te plaatsen. Succes! Silver