Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Noor stelt zich voor

Hoi, ik ben Noor en 45 jaar jong. Ik heb mijzelf vanmiddag hier aangemeld omdat ik getriggerd werd door een schrijfopdracht. Ik schrijf al sinds mijn kindertijd en het helpt mij afstand te houden en rust te bewaren wanneer het leven soms even niet gaat zoals gehoopt. In mijn dagelijkse leven ben ik fotograaf en visueel vormgever. In deze fase van mijn leven wil ik graag schrijven toevoegen aan mijn wijze van communiceren met de wereld om mij heen. Mijn fascinatie voor de Nederlandse taal is mij met de paplepel ingegoten. Nu ik ouder ben, zie ik hoe de keuze van woorden ons brein en gedrag kunnen beïnvloeden en daar zou ik graag eens een boek over schrijven. Maar ook zou ik een roman willen schrijven. Verder ben ik bezig met het schrijven van een gedichtenbundel, dat doe ik met de hand en ik voeg gedichten toe wanneer ze ontstaan in mijn brein. Dat doe ik weer in het engels omdat mij dat makkelijker afgaat, maar dichten in het nederlands zou ik ook verder willen uitbreiden. Kortom: dromen en doelen genoeg! Voor nu ga ik de tijd nemen om deze site te ontdekken. Ik hoop veel te gaan leren hier en zelf ook een bijdrage te kunnen gaan leveren aan het inspireren van elkaar.