Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

margeke

Na al een paar weken lid te zijn van schrijven-online zal ik me nu eindelijk voorstellen. Ik heb al heel wat zitten lezen, kijken en in me opnemen. Ik woon in het oosten van het land, ben midden vijfig, echtgenote en moeder. De moedertaak zit er ruimschoots op, wat tijd en mogelijkheden geeft voor andere bezigheden. Schrijven doe ik tot nu toe hoofdzakelijk op mijn weblog. Dat ben ik begonnen als een online dagboek. Nu, na een beginners cursus schrijven aan de volksuniversiteit, begint het meer en meer behalve uitlaatklep ook schrijfoefenplaats te worden. Verder heb ik natuurlijk mijn dromen op schrijfgebied, anders was ik hier niet beland. ;-) Zogauw die dromen richting werkelijkheid gaan, mogen jullie proeflezen!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Margeke, mede-Oostenaar, Welkom welkom. Pas op; ze spreken hier geen twents! Veel plezier op de site en gooi gewoon eens iets op proeflezen, weet je meteen hoe het gesteld is met je schrijven. (hard maar leerzaam hi hi) Groetjesss

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Daantje, ehmm, twents spreek ik ook niet. :o , ik versta het alleen maar. En dat proeflezen komt zeker. Tuurlijk mag dat Helga, welkom op www.margeke.punt.nl

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pas op; ze spreken hier geen twents!
Ik wel, dat scheelt al weer een ;-) Welkom Margeke, ik zie er naar uit om veel (nog meer) van je te mogen lezen! Succes en veel plezier!