Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Elien T

Hallo allemaal! Mijn naam is Elien en ik ben 26 jaar. Momenteel ben ik vooral op zoek; op zoek naar mijn eigen schrijfstijl, een job die ik echt graag zou doen (en de rekeningen betaalt), de zin van ons bestaan, hoe stopwoorden te vermijden, en ga zo nog maar een paar dagen door. Schrijven deed ik als tiener al, veel van die verhaaltjes hebben weliswaar nooit een einde gekend. Daarna heb ik een hele tijd niet meer geschreven, maar een jaar geleden heb ik de draad weer opgepikt. Sindsdien verslond ik al menig boek over schrijven (maar er staan er nog veel meer op mijn 'to read'-lijstje) en volg ik mee op het forum hier, wat ik in veel gevallen zelfs leerzamer vind dan een schrijfboek. Met alles wat ik bijleer, probeer ik het verhaal dat ik aan het schrijven ben steeds beter op punt te stellen (een werk van lange adem, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen). Met wat geluk en doorzettingsvermogen wordt dat verhaal misschien ooit een jeugdroman, en anders stort ik mij gewoon in het volgende schrijfavontuur (mogelijk een fantasyverhaal). Omdat ik vond dat ik klaar was voor de volgende stap, het delen van mijn schrijfsels met een streng maar rechtvaardig schrijverspubliek, plaatste ik gisteren reeds een stukje op proeflezen (ik vond niet onmiddellijk meer terug waar ik me op het forum eerst kon voorstellen, maar bij deze is dat ook gebeurd). Met knikkende knieën wacht ik de eerste feedback af, maar ik wil nu iedereen alvast bedankt voor alle dingen die ik al van jullie geleerd heb en nog zal leren! Elien

Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel! De feedback op mijn stukje op proeflezen heeft al heel wat stof tot nadenken gegeven. Die veelheid aan inspiratie komt dus wel in orde denk ik. :)