Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

DaanK

Dag allemaal, ik ben Daan. Ik heb jullie forum door zitten lezen en wilde alvast laten weten dat ik er ben. Over mijzelf: Ik schrijf nu al een tijdje. Ik krijg echter nog steeds niet voor elkaar wat ik diep in mijn schrijvershartje begeer en begin dit behoorlijk frustrerend te vinden. Gelukkig wurm ik me wel af en toe een literaire tijdschrift binnen, maar wat ik daar nou verder mee moet: ik heb werkelijk geen idee. Nou ja, voila, dat was het voor nu. Binnenkort meer! Voorbeelden van mijn teksten kun je vinden op www.bloggers.nl/kogelmans Tot snel, -- DaanK

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hm... oh, had ik dat er niet bijgeschreven? oeps.... Dank je wel, ben benieuwd wat ik hier ga vinden...

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is mij te breed, Debora. Je hebt boeken en boeken. De vraag is: wat voor een boek wil DaanK uitgeven? En droomt hij er wellicht van tussen Simon Vinkenoog en Gerrit Komrij op het Boekenbal te dansen? ;)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Daan, Als je al bent binnengebroken bij de literaire tijdschriften, komt het vast wel goed. Nu even discipline opbrengen en doorschrijven aan iets van langere adem, en dan ben je vertrokken (in het geval je proza schrijft bedoel ik uiteraard, maar daar ziet het er op je weblog wel naar uit...). Veel succes alvast! Tine

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedemorgen, mwah nee, dat boekenbal kan me gestolen worden. Het is meer dat ik lezers zoek, ik wil gewoon gelezen worden. Is dat zo raar? Op dit moment worden mijn teksten eigenlijk vooral door mijzelf gelezen en dat voelt nogal doods aan. Volgens mij is het vinden van een uitgever dé manier om lezers te trekken. Aan Tine: Mijn discipline is niet echt het probleem. Ik schrijf meer dan genoeg en publiceer ook al enkele jaren af en toe in een tijdschrift. Ik heb alleen geen idee hoe ik nu verder moet. Wat ik tot nu toe hier gelezen heb, klonk redelijk serieus allemaal, daarom heb ik me ingeschreven. -- Daan

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wellicht maak je het te moeilijk? Stappenplan voor DaanK: 1. bedenk een verhaal, inclusief plot en personages, 2. ga zitten en schrijf, 3. stuur je manuscript naar uitgeverijen. Ik zit je een beetje te dollen ;) , maar wel met een serieuze ondertoon. Ik hoop dat je je obstakels weet te formuleren (want eenmaal geformuleerd vallen ze een stuk makkelijker uit de weg te ruimen). Daarom: wat is nu eigenlijk precies je probleem?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Helga, Ja, stap 1 en 2 heb ik gedaan. Ik zit een beetje met stap 3 en hoop daar hier wat meer informatie over te vinden. Dat is alles.. Maar ik weet inderdaad dat het zo simpel is. Roos: dank je wel :)