15 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

En ook ik wil me voorstellen: la_ vida_en_rosa

19 februari 2009 - 14:44
Hallo iedereen! Ook ik wil me graag even voorstellen om daarna onder de undercovernaam la_vida-en_rosa hier te opereren. Al een tijdje volg ik de berichten op deze site en het forum, maar nu heb ik besloten wat actiever deel te nemen en hopelijk komt het er ook echt van! Net zoals het schrijven, want (zucht), eigenlijk zou mijn undercover naam The Procrastinator moeten zijn, Dat zegt genoeg, denk ik. Ik heb inderdaad de ambitie een roman te schrijven en in de beginfase schudde ik alles zo uit mijn mouw, maar nu aangeland bij zo een 26.000 woorden zit ik een beetje vast. Maar goed, de inspiratie komt vast wel terug en het herstructureren van de verhaallijnen en killen van the darlings zal in de loop der tijd ook wel makkelijker gaan. In ieder geval ben ik blij me onder lotgenoten/gelijkgestemden te bevinden en mijn ervaringen na diverse schrijfcursussen, is dat het aanstekelijk werkt. Van mijn medecursusgenoten leerde ik net zoveel als van de docent! Tot gauw en schrijf ze en klik hier voor mijn muzikale intro http://www.youtube.com/watch?v=1-ck9TZj7PY&featur…

16 jaar

Rol

• Gewone gebruiker
19 februari 2009 - 20:50
Hoi Roosje, Kijk, mij heb je alweer geinspireerd. Goed begin! En afmaken he: die roman! Zou zo jammer zijn van de tijd die je er in gestoken hebt. Groetjesss

15 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
19 februari 2009 - 21:46
Dank je Daantje, voor de wijze woorden. Ik zal tijdens de procrastinatie-sessies waarin ik eigenlijk moet schrijven maar om onverklaarbare reden plotseling hoognodig koffie moet zetten, dan wel de vuilniszak naar buiten moet dragen alsook een drang voel tot toilet schoonmaken, niet perse in deze volgorde, aan je denken.

16 jaar

Rol

• Gewone gebruiker
19 februari 2009 - 22:00
Aha, ik ben duidelijk niet de enige die ineens koffie moet zetten of...die ineens inziet dat de kat hoognodig gekamd moet worden of zo. Blozend beken ik dat het afmaak-probleem mij ook niet onbekend is (maar het gaat telkens beetje beter) Chau

15 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
20 februari 2009 - 1:30
Toilet schoonmaken? Vuilniszak buiten zetten? Jullie zijn bij uitstelgedrag een stuk nuttiger bezig dan ik. Ik ga dan meestal voor me uit staren of tv kijken. Iedereen heeft last van uitstelgedrag, wees blij dat jullie je tijdens die momenten nog nuttig maken :).

15 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
20 februari 2009 - 3:32
Hi JD, Welkom! k Rol ook net binnen. Uitstelgedrag...is dat mannelijk? Ik kom elke dag een jaar tekort en krijg de letters niet aan gesleept Geen last van staar...mijn vuilniszakken zitten slechts vol ongebruikte woorden. Ik laat ze staan...je weet maar nooit. Of is dat typisch uitstelgedrag om de vuilniszak buiten te zetten?:)

15 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
20 februari 2009 - 16:31
Toilet schoonmaken? Vuilniszak buiten zetten? Jullie zijn bij uitstelgedrag een stuk nuttiger bezig dan ik. Ik ga dan meestal voor me uit staren of tv kijken. Iedereen heeft last van uitstelgedrag, wees blij dat jullie je tijdens die momenten nog nuttig maken :).
Tja, als je toch aan het procrastineren ben, dan kan je beter iets nuttigs doen, he? Ik maak me ook wel schuldig aan minder nuttige dingen; dan kijk ik naar buiten en dan besluit ik dat de eenden in de gracht er erg hongerig uitzien, hoewel ik weet dat de buurvrouw aan de overkant vanaf twee hoog iedere ochtend om 9.30 een pak brood naar de beesten toe gooit. Uitzicht: dodelijk voor de concentratie. Maar goed, als de beesten mijn laatste halfje Alison Volkoren Biologisch brood achter de kiezen hebben, realiseer ik me dat ik nu geen brood meer in huis heb. En dan ga ik naar Albert Heijn en zo heb ik weer een kostbaar uurtje schrijftijd gelanterfanterd