Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen - Joop Duijster

Joop Duijster is de naam. Of nou ja, mijn pseudoniem. In het dagelijks leven schrijf ik vooral journalistieke en commerciële teksten, vooral voor internet. Ik loop echter al een tijdje met het idee korte verhalen te schrijven, waarvan het eerste resultaat te lezen is in het topic Proeflezen. Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen het schrijven van commerciële of journalistieke teksten en fictieve verhalen. Ik hoop hier dan ook genoeg tips en feedback te krijgen en gesprekken met andere schrijvers te voeren die me een beetje op weg kunnen helpen :). Daarnaast ben ik natuurlijk ook benieuwd naar het werk en de dagelijkse sores van andere schrijvers. Ik zie dan ook uit naar leuke tijd op dit forum!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom duistere Joop. De stropdas kun je afdoen en het pak aan de wilgen hangen; daar heb je hier niets aan. Of toont dit misschien een beetje een conservatieve inslag? (ben een beetje aan het gissen) Creativiteit is hier in overvloed; het is maar net wat je zoekt. Veel plezier bij het ontdekken van een nieuw perspectief op schrijfsels. Groetjesss

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Joop, er zijn er hier wel meer die de switch van de journalistiek naar het creatieve schrijven hebben gemaakt. (Ik ook.) Je bent hier dus in goed gezelschap. Heb je een eigen site? Ik ben wel benieuwd naar je journalistieke werk.