Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorgesteld

Dag allemaal, Enige tijd geleden heb ik mij hier ingeschreven, maar nog steeds niet voorgesteld. Hoogtijd om dit te doen. Schrijven en veel lezen deed ik al op jonge leeftijd. Op de middelbare school werd ik gevraagd om mee te doen aan een schrijfwedstrijd die jaarlijks gehouden werd tussen de verschillende middelbare scholen.Tot mijn verbazing eindigde ik als tweede en was dit een stimulans om door te gaan met schrijven. Een periode van helemaal niet schrijven, ken ik ook. Tot zich een dramatische gebeurtenis voordeed, buiten mijn schuld, die mijn/ ons hele leven voor altijd veranderde. Om niet kopje onder te gaan ben ik alles gaan opschrijven. Ongeveer twee jaar geleden heb ik online een schrijfcursus gevolgd en heb daar veel van geleerd. De grove versie van het manuscript is klaar en het proces van herschrijven en schrappen is al enige tijd geleden begonnen. Maar ja, nu nog af krijgen en insturen... Ik heb veel onderwerpen waarover ik kan schrijven en ben tussendoor ook met twee andere projecten bezig. Door alle lichamelijke beperkingen die ik opgelopen heb, ligt mijn tempo veel lager dan ikzelf wil. Maar wat in mijn kop zit, zit nergens anders. Ik zal hier gebruik maken van alle mogelijkheden om nog meer te leren en mij verder te ontwikkelen. Alle feedback is welkom.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Annette, Ik kan helemaal met je meevoelen want heb ook iets zeer dramatisch meegemaakt en levensverwoestend buiten mijn schuld dat mijn leven blijvend heeft verandert. Schrijven is hierbij van groot belang en ik probeer mijn ervaringen hiermee vorm te geven. Fijn dat je dit deelt. Hartelijke groeten, Manon