Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Vitina

Hallo allemaal, ik kom al regelmatig langs op deze site en heb me een paar dagen geleden aangemeld als lid. Het wordt nu dan ook de hoogste tijd om mezelf in het kort voor te stellen. Ik ben Vitina en na een paar jaar nauwelijks de tijd te hebben gehad (of de tijd te hebben genomen, ik ben er zelf nog niet helemaal overuit ;)) om een letter op papier te zetten, wil ik weer regelmatig bezig zijn met schrijven. Ik merk echter dat stukjes zoals ik die vroeger scheef, niet meer zo makkelijk uit mijn pen komen vloeien. Zaak dus om weer even met de "basisbeginselen" van het schrijven bezig te zijn. En hier rondkijkend ben ik al heel wat nuttige tips en trucs tegengekomen. Ik weet niet of jullie veel van me zullen zien, maar ik zal van tijd tot tijd gewoon even langs komen flitsen. Mochten jullie nog iets willen weten, dan hoor (lees) ik het wel!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hoi Vitina, welkom hier! Leuk (en mooi) nummer voor bij je onderschrift: The Raconteurs - Many Shades of Black

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel voor je welkom! Shades of Black....mmm, klinkt wel een stuk poetischer eigenlijk, hoewel ik het idee heb dat het niet een al te vrolijk nummer is. Misschien helemaal nergens voor nodig, ik zal het eens even googlen.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vitina, welkom op Schrijven Online, de plek om je schrijven weer een beetje op te peppen. Veel plezier hier! Groetjesss

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Wil V en Roos, jullie ook bedankt voor jullie welkom! En voor het succes wensen, dat kan ik wel gebruiken (net als een berg geduld, vooral met mezelf ;-))