Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ton Badhemd

Eind vorig jaar toevallig bericht gelezen over een schrijfwedstrijd in mijn woonplaats Westland. Over verboden vruchten, max 1000 woorden. Het kriebelde, ik deed mee. Tjeempie kreempie, wat lastig! Maar wel ontzettend leuk! Ik ging verder op onderzoek uit, verschillende sites bezocht. SOL viel mij op en beviel mij, dus ik heb me ingeschreven. Ik zag vele enthousiastelingen die zich hier laten zien en lezen, veel reacties van schrijfcoaches en andere deelnemers. Geweldig, al die schrijfsels, al die reacties (met respect en suggesties). Dus ja, ik doe mee. Heb zojuist mijn eerste weekopdracht ingeleverd, #132, weet nu ook hoe het werkt. Door schade en schande, dat wel; de volgende opdracht - weet ik nu - zal ik niet 3x maar 1x inleveren....;-) Update 10-03-2017 Inmiddels bericht gekregen dat ik van de 40 inzendingen over "verboden vruchten" niet in de prijzen ben gevallen. Helaas, pindakaas. Maar niet getreurd. Het is net als reizen; vaak is de weg ergens naartoe minstens net zo leuk en boeiend als het reisdoel zelf. En een bijzondere bijvangst was in mijn geval ook het inschrijven bij SOL, waar ik nog steeds met veel plezier dagelijks even rondstruin.

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Ton! Ik sluit me aan bij Riny. Wat een leuke, enthousiaste post. Ik hoop veel van je te kunnen lezen.