Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstelrondje

Hallo allemaal, Zoals het hoort, zal ik mijn komst naar dit forum even kenbaar maken door mijzelf voor te stellen. Mijn naam is Peter en 34 jaar oud. Schrijven is al jaren in mijn gedachten, maar nooit echt van gekomen. Lang geleden heb ik vanwege lange treinreizen voor de lol een aantal gedichten geschreven. Wel op rijm, want dit vond ik nog wel leuk om te doen. Enkele mensen die ze gelezen hebben vonden ze toch wel leuk om te lezen, dus altijd goed om te horen. Verder heb ik hier nooit meer iets mee gedaan, maar een boek schrijven leek mij altijd wel een leuke uitdaging. Tijdsgebrek, geen zin, geen inspiratie, twijfel. Alle redenen om het niet te doen zijn wel voorbij gekomen. Toevallig kreeg ik gisteren uit het niets inspiratie. (een thriller, want die vind ik altijd leuk) Niet meer muggenziften en meteen werk ervan gemaakt. Totaal onervaren steeds weer aanpassen, omdat het niet lekker liep. Zinnen verplaatsen etc. Een stukje perfect krijgen en van hieruit verder bouwen. Nu heb ik denk ik zo'n 4 uurtjes eraan besteed over 2 dagen en heb ik 3080 woorden in word. Het is enkel een scene en stukjes over de 2 hoofdpersonages. Waar dit alles op de tijdslijn komt, heb ik nog geen idee van. Hopelijk kan ik hier nog veel leren, want ik heb zelf het idee dat het allemaal nog wat amateuristisch geschreven is. Mvg Peter