Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

autobiografie schrijven over artiestenleven

Hallo schrijvers. Ik ben geen schrijver maar artieste of eigenlijk ex-artieste. Ik heb een lange carrière van 35 jaar achter de rug als buikdanseres, slangenbezweerster, fakir en vuurspuugster Samiera. Ik heb zo veeeeel meegemaakt, ik wil het graag allemaal opschrijven in een boek. Mijn hooft bruist van de herinneringen. Ik heb geen ervaring in het schrijven van een boek. tips ?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb zo veeeeel meegemaakt, ik wil het graag allemaal opschrijven in een boek.
Ik zou snel beginnen met schrijven, zonder te denken aan een boek.
Mijn hooft bruist van de herinneringen.
Dat is mooi. Door dat gebruis dwarrelen al je gedachten van hot naar her. Er is [nog] geen rode lijn en richting te vinden voor het begin en het eind. Die ontdek je al schrijvende vanzelf.
Ik heb geen ervaring in het schrijven van een boek. tips ?